Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Alle og ingen! Ap sin økonomiske politikk SV sin miljøpolitikk SP sin distriktpolitikk Frp sin innvandringspolitikk Krf sin familiepolitikk H sin privatinitiativ politikk Så hva er viktigst for meg? Stemte V, men det gikk jo ikke så bra....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Krf pga familiepolitikken + jeg er kristen
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 11.12! Ap sin økonomiske politikk???? Hahahah! Avgiftspartiet!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Nettopp! Penger inn før penger ut. Hvordan drifter du din familie?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg vurderer å stemme KrF neste gang. ¨Deres hovedfokus er de svake, fatige, syke og gamle. Og familie politikk er også en viktig sak ho dem. Men jeg liker ikke deres veldig strenge abortmotstand, men man kan ikke bli enig med noe parti om alt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Arbeiderpartiet, fordi jeg mener at vi bør løse de viktige velferdsoppgavene i fellesskap. Men jeg er ikke enig i alt de gjør (selv om jeg er medlem), den rødgrønne regjeringa, for eksempel, synes jeg er et feilspor. SV får altfor mye makt til å gjennomføre tullet sitt. Synes heller AP bør orientere seg mot sentrum. AP, Sp (om de legger av seg dumhetene sine ift gaver og støtte), KrF (om de legger av seg kristentullet sitt) og V (om de legger av seg flørtinga med høgresida).
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 11.20. Drifter vel fam min på samme måte som alle andre regner jeg med Men for å ta et eks på hvor horribel ap er, jeg skulle kjøpe bil. 3 seter. Skulle omregistrere den til 5 seter. 400 000!!!! I bakseteavgift! IDIOTI!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Jeg mener nå likevel at AP står for den mest ansvarlige økonomiske politikken, som ikke bare sikrer oss nå, men også våre barn og barnebarn. Baksetepolitikken til AP er uansett mer stueren enn mange andre partier sin:) Gratulerer med ny bil!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Det er ikke 5 seter som har ekstraavgift, det er varebiler som har avgiftsfritak, fordi de er ment å brukes i arbeider (til verdiskaping). Hvorfor kjøpte du ikke en annen bil? Selv har jeg helt ny bil til rett under 300 000, fordi jeg ikke ville betale de grelle avgiftene. Det er helt frivillig å kjøpe dyr bil, vettu...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Bruker min bil i arbeid, men siden jeg har 2 barn må jeg ha 5 seter OG stor bagasjerom. Da begrenser utvalget av bil seg veldig. MÅ ha kassebil pga jobb og da er det stort sett bare 3 seter å få tak i..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Ja om enda Ap hadde fokusert på velferdsoppgavene og løse dem i fellesskap, men det er bare prat med dem. I mens dør gamle og syke i kø til sykehjemsplasser (og det er jo fint for statistikkene), sykehus osv. Nå har de liksom "blitt kvitt" barnehagekøene, med det resultatet at mange er hjemme med barna (innvandrerer som da "hindrer" barna i å integreres og lære norsk), barna plasseres i nye og ikke forberedte barnehager som ikke holder mål, både private og kommunale (er så mange dårlige barnehager rundt omkring at jeg er helt skremt). Det hjelper lite å prate og prate, så lenge ikke noe gjøres. Nei AP får ikke min stemme. Heller sentrum eller Høyre.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Var det færre i sykehjemskø med forrige regjering? I don't think so....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Nei det var kanskje ikke færre med forrige regjering. Men hvor mange år har høyresiden fått en sjanse? Nytter ikke å sitte 4 år i regjering når Ap har styrt landet i dass siden 2. verdenskrig! Da trengs det noen perioder med blått for å rette opp skakkjørte Norge!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #15 Skrevet 2. november 2010 UNNSKYLD har arbeiderpartiet styrt dette landet i dass. Takketvære arbeiderpartiet har vi masse rettigheter i dette landet som de ikke kan drømme om andre steder. Vi er et av verdens beste land å bo i. OG det kan vi takke politikerene som har styrt landet siden 2. verdenskrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå