Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Hva synes dere om disse navnene hvis jeg får jente?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 De to første var meget spesielle! Har du diktet de selv? Ronja er helt ok, men jeg er ikke spesielt fan..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Rinja minner meg av en eller annen grunn om Ninja turtles, Rinya klang fint i mine ører... måtte bare si det noen ganger! Ronja er også fint, men liker godt skjeldne navn, så må si jeg likte Rinya best!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 De to første så veldig rare ut. Da er det bedre med Rina eller Rine.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Hehe, turtles Nei, har ikke diktet de selv. Men vet om ei jente med det navnet.. (mulig de har diktet det selv..) Vet ikke om de skriver Rinja eller Rinya... Men siste måten å skrive på ser kanskje best ut ja... hi
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Alle funker helt fint, vel og merke hvis det er en Golden retriever du skal gi navn til.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Ronja eller Ranja Eller Ninja (Ja, det er et navn for dere som ikke tror det. Et veldig vanlig her også)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 jeg synes det var noen kjempeflotte navn! Rinja/Rinya var bare helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå