Gå til innhold

gi meg tips om flaskevarmere med sigarettenner for bil!!! Please!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser phillips har en type, men finner den ikke noen plass

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tips om det,men barnas hus og babyplaneten har noen selvoppvarmende flasker. De varmes opp ved hjelp av en patron man dytter inn i dem.De er geniale og virker også når man ikke er i bilden:-D

Skrevet

Har sett på dem, men blir fort dyrt i lengden ved ofte bruk. :( Men geniale er dem.;)

Skrevet

Hva skal du med sigarettenner på flaskevarmer?

Skrevet

for å få strøm til den i bilen.... f.eks når vi skal på handling så har vi over en time å kjøre, samme som når vi skal ha lille hjem fra sykehuset. Vil ha muligheten til å få mat til ham når han måtte ønske

Skrevet

Så det er et 12V-støpsel du ønsker deg på flaskevarmeren, av samme type som var på sigarettennerne som fulgte med bilen i gamle dager? Da ble jeg litt klokere.

Koblet ikke at det var 12V-pluggen du mente, da jeg ikke røyker og ikke har sigarettenner i bilen (kun strømuttaket, med deksel over).

Synes det var litt rart at du hadde behov for å tenne røyken din med flaskevarmeren, ja ;)

Skrevet

Hvis du gir mme, så er det ikke værre enn å ta med seg thermos med varmt kokt vann, og en flaske med kaldt vann samt pulver. Mikse litt kaldt og litt varmt, så ha i pulveret. Gjorde alltid dette med mine gutter:-) Tar ca 20 sekunder.

Skrevet

til 11:47.

Hehe...ja, var den 12volten jeg tenkte på. Henger nok i fra jeg var liten at det het sigarettenner. tihi... Er faktisk ikke tenner i bilene våre heller, kun strømuttak som du sier.

Skrevet

Kan ikke si å ha sett noen av de på leeenge. Er ikke de flaskevarmer'ne utrolig treige??

Funker fint å bare ha kokende vann på en liten termos + en egnet beholder for å varme flasken i et vannbad også :-)

Ellers annbefaler jeg forumet flaskemelk her på dib eller www.flaskeposten.org for nyttige tips og erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...