Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 ser phillips har en type, men finner den ikke noen plass
ellen-propellen Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har ikke tips om det,men barnas hus og babyplaneten har noen selvoppvarmende flasker. De varmes opp ved hjelp av en patron man dytter inn i dem.De er geniale og virker også når man ikke er i bilden:-D
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Har sett på dem, men blir fort dyrt i lengden ved ofte bruk. Men geniale er dem.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hva skal du med sigarettenner på flaskevarmer?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 for å få strøm til den i bilen.... f.eks når vi skal på handling så har vi over en time å kjøre, samme som når vi skal ha lille hjem fra sykehuset. Vil ha muligheten til å få mat til ham når han måtte ønske
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Så det er et 12V-støpsel du ønsker deg på flaskevarmeren, av samme type som var på sigarettennerne som fulgte med bilen i gamle dager? Da ble jeg litt klokere. Koblet ikke at det var 12V-pluggen du mente, da jeg ikke røyker og ikke har sigarettenner i bilen (kun strømuttaket, med deksel over). Synes det var litt rart at du hadde behov for å tenne røyken din med flaskevarmeren, ja
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Hvis du gir mme, så er det ikke værre enn å ta med seg thermos med varmt kokt vann, og en flaske med kaldt vann samt pulver. Mikse litt kaldt og litt varmt, så ha i pulveret. Gjorde alltid dette med mine gutter:-) Tar ca 20 sekunder.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 til 11:47. Hehe...ja, var den 12volten jeg tenkte på. Henger nok i fra jeg var liten at det het sigarettenner. tihi... Er faktisk ikke tenner i bilene våre heller, kun strømuttak som du sier.
blomstre Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Kan ikke si å ha sett noen av de på leeenge. Er ikke de flaskevarmer'ne utrolig treige?? Funker fint å bare ha kokende vann på en liten termos + en egnet beholder for å varme flasken i et vannbad også :-) Ellers annbefaler jeg forumet flaskemelk her på dib eller www.flaskeposten.org for nyttige tips og erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå