Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Vet ikke helt om dette er riktig sted og spørre, men prøver meg frem.. Har tidligere vært under tema "mannen ikke klar", men hører ikke helt til der lenger Samboeren min og jeg har lenge hatt diskusjonen ang det å få barn. Nå er han endelig begynt å bli litt klar, og for 2-3 uker siden hadde vi "hopp av i svingen" sex tre ganger (han er fremdeles litt nervøs for det og prøve helt.. :op ). Dette viste seg å være den uka jeg hadde eggløsning.. Så nå lurer jeg på om jeg kan være gravid. Skulle hatt mensen på fredag, og jeg har hatt den veldig regelmessig det siste halve året-året. Kommet på dagen. (Har mens kalender på mobilen). Får også alltid menssmerter og rosa utflod noen dager i forveien.. Men ikke nå.. Har vært veldig slapp og trøtt siste uka, veldig ømme brystvorter, stiv/øm i magen, små kvalm, varm i kinna, tisser ofte. Tok en test på formiddagen i går = negativ. Tok en med morgenurin i dag = negativ. Hva skjer me kroppen min? Ble litt langt innlegg, men er litt forvirret og små stressa over dette her..
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Hei:-) Ikke godt å konkludere om du er gravid eller ei, men kan fortelle at jeg opplevde når jeg ble gravid denne gangen at jeg hadde kvalme, tretthet ol, men testet negativt.... Trodde derfor at jeg ikke var gravid, men når mensen fortsatt ute ble etter ei uke tok jeg ny test som var positivt. Så kan jo være at eggløsning er senere enn du tror... Eneste sikre er jo å ta test hos legen og få endelig svar der:-) Det er også sånn at kroppen kan spille dårlige "spøk" med oss når vi ønsker å bli gravide... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå