Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/edithas-8-operasjon-avlyst-har-jeg-gjort-noe-galt-3330894.html Var dette egentlig noe å skrike så høyt om? Merkelig at SOL setter det opp som hovednyhet synes jeg. Når jeg så overskriften tenkte jeg at barnet var alvorlig sykt, men tenker nå at sykehuset antagelig måtte utsette fordi en annen operasjon virkelig hastet. Er det ikke litt vel navlebeskuende å ikke tenke at det kanskje er slik før de skriker om hvor fææææælt dette var?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 3 ukers utsettelse? Ja, det er virkelig noe å rope høyt om. Sutre, sutre!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Herregud HI. Du kan umulig klare å sette deg inn i deres situasjon. Sannsynligvis har de ventet lenge nok som det er og når de endelig har fått en dato og forberedt barnet på hva det skal gjennom, ordnet permisjon fra jobb, kanskje barnevakt til andre barn mens de er på sykehuset med dette barnet...så får de telefon at det er avlyst. Hadde det vært deg, hadde du bare ristet på skulderne og tenkt: ja ja..??? Synes du har liten evne til å leve deg inn i andres siutasjon.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Ja det er mulig det, men jeg tror kanskje jeg ville sett på det som en anledning til å lære barnet mitt at det kanskje var en viktigere operasjon som skulle finne sted. Antagelig et barn som er sykt som trenger den timen. Men neida, her er det meg meg og atter meg...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Det er veldig kipt for de som blir rammet, men det er for meg utenkelig at de erstatter den planlagte operasjonen med en operasjon som ikke haster mer. Sykehuset kan jo ikke hoste opp flere leger enn det de har til rådighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå