Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Bare lurer på en ting her. Jeg har de siste 4 dagene hatt ligamentsmerter. Kjenner igjen disse fra forrige graviditet. Jeg kan ikke huske å ha hatt disse smertene utenom graviditeten. Så mitt spørsmål er altså: Er ligamentsmerter ensbetydende med at man er gravid, eller er det noen av dere som har opplevd dette uten å være gravid også. Jeg vet at det beste svaret er å vente å se, men 3 dager er ganske lang ventetid når man har prøvd å få barn en stund, og endelig har et lite håp!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har hatt liknende smerter uten å vært gravid... Ikke så lenge før mensen kom.Nå er jeg gravid og ligamentsmertene kom ikke før litt senere.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Ok, takk for svar. Da får jeg bare vente å se da. Syns bare det er så rart når jeg ikke har hatt disse smertene siden forrige graviditet. Jeg får bare ha troen på at det betyr gravid for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå