Gå til innhold

Hmmm, ligamentsmerter =gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting her.

Jeg har de siste 4 dagene hatt ligamentsmerter. Kjenner igjen disse fra forrige graviditet. Jeg kan ikke huske å ha hatt disse smertene utenom graviditeten.

Så mitt spørsmål er altså: Er ligamentsmerter ensbetydende med at man er gravid, eller er det noen av dere som har opplevd dette uten å være gravid også.

Jeg vet at det beste svaret er å vente å se, men 3 dager er ganske lang ventetid når man har prøvd å få barn en stund, og endelig har et lite håp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt liknende smerter uten å vært gravid... Ikke så lenge før mensen kom.Nå er jeg gravid og ligamentsmertene kom ikke før litt senere.

Skrevet

Ok, takk for svar.

Da får jeg bare vente å se da.

Syns bare det er så rart når jeg ikke har hatt disse smertene siden forrige graviditet. Jeg får bare ha troen på at det betyr gravid for min del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...