Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Huff!! Jeg har det det siste året blødd så mye mer under mensen,og hadd smerter jeg ikke har hadd før. Siste mnd har jeg hadd mye vondt uten mensen også. Har gått mye ned i vekt den siste tiden,folk lurer på hvor det har blitt av meg. Jeg fryser hele tiden,er slapp og vondt i kroppen.Liten energi. Har legetime i slutten av mnd. Huff!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg vil bare sende deg en klem og ønske deg lykke til hos legen
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Høres ikke noe særlig ut! Sender også en klem
Gjest amandine Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Hvis du har følelsen av at du er syk synes jeg slutten av mnd ( altså ultimo november?) er for lenge å vente. Da ringer du legen på nytt og ber om en akuttime. Pass på deg selv og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Takk !! Føler på meg at det er noe som ikke stemmer. Er så vanskelig og få legetime,men kanskje jeg burde prøve. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå