Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 har en på 2 1/2 år som har feber, halsbetennelse og kaster opp. Han får fort feberkramper så jeg må følge opp feberen hans veldig. Fått nå ganske mange dager, hvis det ikke gir seg må vi ta en tur til legen igjen. Han var på legevakta om søndagen, men blir ikke bedre. Fått pencelin noen dager.Er litt bekymret for han
Mille** Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg ville prøvd med ibux mikstur også, det har en bedre febernedsettende effekt, og paracet skal man helst ikke bruke i store mengder til barn pga faren for å utvikle astma. Har ungen astma allerede skal man ikke gi ibux visstnok, bare et lite obs! Hvis han har fått medisin noen dager nå, ikke har blitt bedre og du som mor er bekymret syns jeg du skal ringe legen. Legen er der for oss, hadde ingen ringt/kommet ville han vært arbeidsledig. ;o) God bedring i heimen!
tante grusom master of law Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hvis du er bekymret så kontakter du legen!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Takk for svar. Ringte legen å fikk en time senere i dag, er det beste å få sjekket litt mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå