Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Ikke her på Dib ihvertfall. Hva med å prøve de nettsidene hvor det faktisk selges iPhone?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har prøvd det da skjønner du...og derfor spør jeg her inne om noen vet om man får kjøpt det fra utlandet noe sted eller noe sånt. Ser ikke ut som den har kommet i hvitt her i landet enda... Unnskyld hvis jeg i dine øyne stilte et veldig tåpelig spm!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Såvidt jeg vet er det kun Apple som har hvit Iphone 4, men da jeg sist hørte snakk om dette (september) kunne man enda ikke bestille en derfra. Kan være at det har forandret seg nå. Sjekk nettsidene til Apple.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jo det er det. Husker ikke hvor jeg så det, men ei jeg kjenner har bestilt seg det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Det er faktisk kun Apple som produserer iPhone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå