Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Noen som har hatt det? Jeg fikk det forrige uke, men siden jeg er gravid får jeg ikke ta all medisinen... Har hørt så mye forskjellig om denne betennelsen, så er det noen som vil dele sin historie?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Det har jeg aldri hørt om.... Hva er det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Regnbuehinne-betennelse mener du? skade på øyet?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Betennelse på regnbuehinnen? Hvis det er den du mener, så har jeg kronisk bet. på regnbuehinnen og bruker Spersadex 2 ggr daglig. Men ikke som gravid, da det er for lite kunnskap om dråpene under svangerskap. Uansett, så har min kropp god effekt ved svangerskap og jeg har heller ikke behov for Spersadex som gravid. Kan brukes under amming, og fint er det, ellers hadde ikke jeg sett så mye
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Har hatt det flere ganger, de første gangene veldig kraftig. Da fikk jeg i tillegg til Spersadex noe jeg ikke husker hva heter, men dråpene gjorde at pupillen på det betente øyet utvidet seg veldig, for å få "slappet" av pupillen. Det er en alvorlig øyesykdom, og kan føre til synshemninger om den ikke behandles. Gjør også vondt synes jeg ihvertfall, banker veldig bak øyet, og man blir veldig ømfintlig for lys... Har ofte sammenheng med revmatisme, selv har jeg bekhterevs.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg har også bekhtrevs, bare 10% av de med diagnosen som også har kronisk bet. på regnbuehinnen. Artig sammentreff :-) Hilsen 11.11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå