Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Isak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig i tvil,men samboer synes det er et veldig fint navn og han synes det passer godt til storebror sitt navn som er Kasper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et navn som alle kjenner, men som ikke er oppbrukt.

Absolutt et fint navn.

 

Skrevet

Har en Isak (Isaac, riktig nok), så jeg synes navnet er aldeles nydelig :)

Skrevet

veldig fint, men jeg kjenner flere som heter det :)

Skrevet

Eg hadde lyst å kalle storebror for Isak, men det gjekk desverre ikkje gjennom. Eg synes det er eit stødig og fint namn.

Skrevet

Sønnen vår heter det - bare at vi skriver det på en annen måte:-) Så vi liker selvfølgelig navnet. Vi er krisne (ikke fanatisk riktig nok), så derfor er det også naturlig for oss å finne bibelske navn.

Skrevet

Jeg er ikke kristen, men synes navnet er fint for det!

Skrevet

Jeg sa til en veninne at jeg ville kalle sønnen vår Isak, da sa hun "ja, men er ikke det veldig oppbrukt ?".. Døttrene hennes heter Emma og Thea.. heheh.. Syns Isak er et nydelig navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...