Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg er veldig i tvil,men samboer synes det er et veldig fint navn og han synes det passer godt til storebror sitt navn som er Kasper...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Et navn som alle kjenner, men som ikke er oppbrukt. Absolutt et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Har en Isak (Isaac, riktig nok), så jeg synes navnet er aldeles nydelig
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 veldig fint, men jeg kjenner flere som heter det
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Eg hadde lyst å kalle storebror for Isak, men det gjekk desverre ikkje gjennom. Eg synes det er eit stødig og fint namn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Sønnen vår heter det - bare at vi skriver det på en annen måte:-) Så vi liker selvfølgelig navnet. Vi er krisne (ikke fanatisk riktig nok), så derfor er det også naturlig for oss å finne bibelske navn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Jeg er ikke kristen, men synes navnet er fint for det!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Jeg sa til en veninne at jeg ville kalle sønnen vår Isak, da sa hun "ja, men er ikke det veldig oppbrukt ?".. Døttrene hennes heter Emma og Thea.. heheh.. Syns Isak er et nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå