Gå til innhold

i dag skal jeg til legen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg skal til legen med barnet mitt. hadde bestilt time til henne. men så fant jeg ut at jeg var gravid. så da skal jeg snike det inn i timen. har ikke engang sagt til bf at jeg er gravid, og vi har samme fastlege. jaja. ønsk meg lykke til. gruer meg. :( tror jeg feiger ut og ikke nevner noe. føler så skam + er så redd for å si at jeg er gravid. kan noen motivere meg til å klare å si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt; Gratulerer :)

 

Skjønner ikke hvorfor du allikevel skal snike det inn i timen til barnet ditt. De setter gjerne kun av tid til det timen gjelder.

 

Men hvorfor føler du skam? Skam for å være gravid? Redd for mannens reaksjon? Dere har da i så fall klart å bli gravide sammen.

 

Det at dere har felles fastlege har ingen ting å si. Legen kan uansett ikke snakke om deg til mannen din. Kanskje du burde bestille egen time til deg, slik at du får snakket godt ut med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fryktelig legeskrekk så er greit å bare få nevnt det i dag for at legen skal bestille ny time til meg. og jeg og bf er ikke sammen. vi var sammen før, fikk ett barn. nå er vi fra hverandre, han ønsker ikke fler barn og jeg er blitt gravid med han. han sliter nok som det er så gruer meg veldig og føler skam :/ takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker sikkert som en stor bagatell for dere som leser. men jeg lager en lapp og gir den til henne tror jeg.

huff. føler meg som den pysa. men å fortelle noe jeg har skam for til legen når jeg i tillegg har legeskrekk er ingen lett ting hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...