togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Noen som har vært der? Er det mye fint (og rimelig) å kjøpe eller er det bare ræl? Jeg og en venninne lurer på å ta en tur i løpet av uka, men orker ikke om det ikke er verdt det. Vet de har favorittbutikken min Polarn o pyret.
tine0810 Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har ikke vært der selv enda...gidder ikke nå med diger mage....men har hørt det er veldig bra:-) Og skal ta turen så snart kroppen begynner å bli normal igjen! Har vært på den gamle som var der, og den var kjempedårlig...men det nye kan ikke sammenlignes med det gamle!
Tøvsjura Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Har vært der et par ganger, både på Outlet 1 og på Norwegian Outlet (sistnevnte har helt klart mye mer å velge i). Det er mange butikker, mest for voksne og merkene er bl.a Follestad, Hugo Boss, Tommy Hilfigher, Billa Bong, Høyer osv. så det er jo en litt dyrere prisklasse, og det som er i butikken er jo varer butikkene ikke har klart å få ut av butikkene på egen hånd - deriblant store eller små størrelser i enkelte plagg osv. Prisene varierer selvsagt utifra merket man kjøper og kan ikke sies å være ekstreeeeemt billig, men man sparer jo litt likevel.
togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Ok takk for svar. Små str liker jeg- for jeg trenger ofte ikke større ennn 34 el 36. Noen som vet om det er cafe der? Viktig å kunne ta seg en pause i shopping, he he.
Smurfeline87 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Var der en liten tur i sommer og synes det var kjekt. Er både café og dolly dimples i hvert fall
lillebeth Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 hvis du søker opp Norwegian Outlet på nettet vil du få en oversikt over alle butikkene. jeg har handlet endel der, men har vært skuffet over Polarn da jeg synes at det har vært mye rester, du kan dog være heldig fordi de stadig få påfyll av varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå