Gå til innhold

Jeg er trøtt!! Og det er også ungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tror du hun sover?!?!?!?!? Akkurat nå sitter jeg og gråter fordi jeg er så frustrert over at jeg ikke får lagt ungen min. Hun har vært verdens greieste men i dag nekter hun! Har prøvd å legge henne siden kl 7!!! Og her sitter jeg 23:15 og er kjempe trøtt. Skulle tro kl var 4 om natten så trøtt er jeg!! JEG ER SLITEN OG VIL SOVE! Akkurat nå så er jeg så sint på ungen at jeg kunne ristet henne til døde!!!!

Jeg gjør det selvsagt ikke. Jeg sitter i sofaen og puster og gråter. Men jeg vil ikke være her jeg vil være i sengen min og jeg vil sove!!!!

ALDRI MER skal jeg ha barn. Ikke i kveld.. Jeg orker ikke mer... Er så sliten..

Har lyst å ringe noen og be de ta med seg ungen i natt, men det er ingen å ringe.. Ingen som godtar det. Og min mann er det ingen hjelp i.

Stakkars dere som har det sånn hele tiden. Jeg forstår ikke at dere overlever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that!

(og vet av erfaring at det ikke er noe trøst*s*)

Skrevet

Sånn er det hos oss innimellom og. Fy faen,det er noe dritt!

Skrevet

Man gjør pussig nok det. Men det er grusomt når det står på, har prøvd det. Har du ingen skitne triks på lager? Amme i søvn på sofaen?

Det beste en kan gjøre sånne kvelder er å bare gi opp. Det medfører minst frustrasjon. La ungen sovne på fanget eller noe.

Skrevet

Pleier forresten å funke med en banan og litt melk. Og seffers sjekke at bleia ikke er våt.

Skrevet

Uff, trøst deg med at omtrent alle har vært der før. Det går over. Gled deg til ungen er så stor at du kan inndra tv/pc-privilegier om de ikke legger seg og slutter å tulle:)

(og til nød går det an å ta med ungen i egen seng og legge begge to der. Når de er små fungerer det veldig ofte selv om du kan komme til å måtte avvenne om du gjør det veldig ofte:) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...