Gå til innhold

En oppfordring til dere alle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vær så snill å bruk refleks i dette høstmørket. Synes det er så skummelt ute nå når 99% av de jeg møter ikke har refleks. Spesielt når det er ganske unge barn, og jeg ikke ser dem før de er rett ved bilen. Føler at de eneste som er flinke med refleks for tiden er hundeeiere.

Så vær så snill å tenk over dette neste gang dere skal gå langs en mørk vei uten altfor mye lys:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dy lyser ikke i mørket, selv om du er voksen! :)

Skrevet

Så søtt innlegg:) dytter litt jeg.

Skrevet

Flott innlegg for en viktig sak!!!

Dytter...:)

Skrevet

Tommel opp for dette innlegget!

Refleksvest er supert! Man synes godt i mørket, i motsetning til disse hengende refleksene som dingler ved siden av beina. Eller så er det slike fine bånd som man kan "smekke" på rundt armen eller beinet.

Skrevet

Jeg er hundeeiere og går aldri på tur etter kl.17 uten refleksvest.

Glemte den her en kveld og det var en nervepirrende tur... en aner jo ikke om bilistene ser en eller ikke.

Så en bra oppfordring som alle må ta til seg:)

Skrevet

*dytt*

Helt enig!! Er så redd for å treffe noen i høstmørke, regnvåte kvelden :-|

Skrevet

Enig, tenkte på det samme da vi kjørte til barnehagen og så skolebarna gå til skolen i dag morges. Noen av de gled rett inn i høstmørket :(

Skrevet

Helt enig, og jeg må bli flink selv! Fin oppfordring nå i den begynnende mørketiden!

Skrevet

Hvor mange ganger har du svart på denne selv HI?

hihi...

Skrevet

Jeg har dytta den 2 ganger og jeg er ikke hi. ;)

Skrevet

Jeg er HI, og dette er første gangen jeg svarer:) Så ikke noe dytting fra HI... bortsett fra nå da, hehe!

Men veldig hyggelig at dere er enige med meg her!

Skrevet

Dytter igjen, jeg... Med nick så ikke noen skal tro det er hi som dytter eget innlegg :)

Skrevet

Har refleksvest til meg, refleksdekken til hunden, og kjøpte akkurat et refleksdekke til skjermen på vogna :) Har ikke planer om å gå tur med vognen langsmed veien på kvelden, men man vet aldri, plutselig blir det mørkt før man rekker hjem, og da er det ikke så fornuftig med svart vogn...

Skrevet

Dytter!

Skulle vært "liker" knapp på Dib også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...