Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg og BF skal til familievern kontoret i morgen for å diskutere samværet med sønnen vår. Han jobber litt forskjellig, så jeg vet ikke arb.tidene hans for tiden. Ringte tidlig i dag for å minne han på det (han har en tendens til å glemme) og fikk ingen svar. Ringte igjen uten resultat. Sendte så en SMS som han ikke svarte på. Ringte etter noen timer, og da var tlf av. Ringte nå i kveld, og da var den på, men han legger bare på. Sendte en SMS igjen og spurte om han kommer. INGEN svar. Kan hende han er på jobb, men han har alltid tid ellers til å slå av en prat, og ringer alltid opp igjen når han ser jeg har ringt! Han gidder vel ikke møte på møtet, og tør ikke si det. Hva skjer når jeg kommer alene? Må jeg bare gå igjen da? Siden vi ikke får diskutert det??
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Hvis det er meklingstime dere har, får du meklingsattest og far blir bare ikke møtt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Da hadde jeg fortalt min side av saken, samt vist anropene og sms du har sendt i dag for å begrunne at han er lite pålitelig og at du burde få hoved omsorgen for barnet!! Lykke til i morra!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 moota: Det er ikke mekling. Bare en vanlig samtale for å diskutere og komme til enighet. Men det går jo ikke om han ikke kommer...
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Nei da så, men du får i alle fall på papiret at far ikke har møtt og det er jo ikke negativt for din del. Kjipt om han ikke vil samarbeide, det er jo ikke bare deg det går utover om han vil "gi deg et spark".
Sweet Amber Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Kan jo hende han kommer på møtet likevel. Kanskje ha blir litt fornærmet av at du tror han glemmer møtet? Føler seg litt behandlet som et barn, kanskje? (bare en tanke. Selv ville jeg hvertfall blitt irritert hvis eksen trodde jeg ikke var i stand til å huske en avtale på familivernkontoret...) Hvis han, mot formodning, ikke kommer får du megle alene da. I praksis vil det kanskje si at du dikterer avtalen når han på den måten frasier seg retten til å uttale seg:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Er ikke så rart jeg tror han glemmer, da han har glemt foreldremøter o.l før.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Her har det faktisk skjedd at bf glemte ut hele møtet på familievern kontoret. Vi skulle og bare snakke om samarbeid og kommunikasjon. Om det skjer,at ene parten ikke møter opp, så er det ikke så mye en kan gjøre med det. Bestille ny time til samtale, hvis den andre er interessert. Være mere striks på den samværs avtalen som dere allerede har.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Den samværsavtalen vi har fungerer ikke, derfor må vi på møte. Han føler nok han har en dårlig sak tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Samværs avtalen fungerer veldig dårlig her også. Bf har barnet når han selv gidder.. (skal i utgangspunktet ha samvær en dag i uken og annenhver helg). Om bf ikke har ungen den helgen han skal eller den uke dagen, så får han ikke noe "ekstra" tilbake. Gidder han ikke å ha ungen når han skal, til fordel for andre ting, så får han være for uten. Hilsen anny 23.24
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Du må berre komme deg på det møttet og det styrker saken din vedrørende andre problem. Legge fram sms og du har ringt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Det kommer jeg til å gjøre! Dumt man ikke kan se på anropslista hvor mange ganger jeg har ringt, og når! Men SMS'ene ligger jo på tlf i det minste! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå