LadyLuck & Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 lurer litt på hva som er der ute, og erfaringer.. Hatt p-stav siden lille ble født, og den skal ut igjenn i mars. Vil ikke ha ny da jeg nå blør mer enn jeg ikke blør.. Men typen litt usikker, da jeg ble gravid med lille på cerazette =P
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 P-piller er jo det sikreste etter kondom. Men de gir ofte mange bivirkninger. Jeg har vært ganske fornøyd med Mercilon. Men jeg fikk mange småblødninger når jeg hadde brukt de en god stund. Hva med p-sprøyte? Kjempe greit synes jeg. Har ikke hatt noen bivirkninger og jeg har ingen blødninger! Kjempe kjekt! Så slipper du å tenke på at du må ta en pille hver dag, bare en sprøyte hver 3 måned.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har vært veldig fornøyd med nuvaring =) Brukte p-sprøyte en periode da jeg var ung (hehe), men spottet en del med den, så den gadd jeg ikke å bruke lenger;) Har fått høre i ettertid at den skal settes på dag 1 eller 2 i syklusen (første gang) for å unngå dette.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Synfase! Beste p-pilla jeg har gått på! Blør lite,ingen menssmerter før jeg ble gravid(Nå etter svangerskapet har jeg noen menssmerter ut av en annen verden!!)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå