togutter-08og10 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Sist hadde jeg vannavgag (ikke alt kom) så jeg fikk modningsakupunksjon (hvordan skrives det egentlig?) på sykehuset, og da startet riene samme dag og morgenen etter hadde jeg født. (10 dg før termin) Nå er det 13 dg igjen til termin og jeg kunne godt tenke med å gå til akupunktør igjen. Noen som har gjort det? Og evt vet om noen å anbefale i Oslo, gjerne sentralt. Hvor mye koster det?
togutter-08og10 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2010 Dytt.. Ingen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå