Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 jenta mi hadde Viking i fjor (hun ble 2 år i feb) og vi var veldig fornøyde. Hun var varm og god på beina i maaange minus-grader:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 har hatt viking goretex sko til vår gutt alle 3 vinterne han har hatt bruk for sko Har kjøpt likedan til lillesøster i år Kjempe fornøyd
tine0810 Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hadde kavat og ponny i fjor (da han var ca 1 år), og i år har vi superfit. Synes alle 3 virker varme og gode:-) Har ikke vært så kaldt enda i år, men kavat og ponny holdt han alltid varm på bena i fjor hvertfall!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg har gjort noe u-dibsk Jeg gikk for Norheim sine vintersko jeg. Satt ned til 199,- Synes de virker ok jeg, har ikke brukt de enda siden det fortsatt er plussgrader her. Grunnen til at jeg gikk for litt billig i år er at de er ikke supermye ute i bhg til lillegutt, og jeg synes det er dumt å sitte med superdyre sko. Kjøper heller dyrere og bedre sko neste år, eller hvis vi i løpet av vinteren ser behovet.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg har gjort noe u-dibsk Jeg gikk for Norheim sine vintersko jeg. Satt ned til 199,- Synes de virker ok jeg, har ikke brukt de enda siden det fortsatt er plussgrader her. Grunnen til at jeg gikk for litt billig i år er at de er ikke supermye ute i bhg til lillegutt, og jeg synes det er dumt å sitte med superdyre sko. Kjøper heller dyrere og bedre sko neste år, eller hvis vi i løpet av vinteren ser behovet.
Underveis --> Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 VI kjøpte Sorel til Junior her nå. Var -26 grader på det kaldeste her, og selv om han neppe er ute da, så er det greit å ha noe som garantert er varmt! Har i tillegg Skofus vinterstøvler til ham. Ikke best i test, men prisen var bedre. Har fungert utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå