Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 i motsetning til dinbaby.com som jeg pleier. Og jeg må bare si: FY for en utrolig slitsom og grell farge bim har på sidene sine! Hvordan holder dere stakkars gravide, hormonelle ut den fæle fargen?!?!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Hæ? Har ikke alle orange, rosa, hvit og lyseblå da?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Jeg er på dib, her er det lyseblå. Helt grei farge. Men jeg gikk inn på bim, og den oransje fargen var FÆL!
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hehe, tenktejeg og når jeg hpooet inn her fra dib. Merkelig nok har jeg lært meg å leve med det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg går inn fra dib, og her ser jeg intet orange og rosa (med mindre man ser på reklamene på høyresiden som flyr forbi)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 *grøss* Den orange fargen er som å helle syre i øya.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 når jeg var gravid første gang i 08 ble jeg seriøst dårlig av bim fargen... jeg kastet opp en gang, eller, var det det at jeg satt på bim til jeg spøy? haha. men i 09/10 var den helt ok. nesten blitt glad i oransje siden. Var veedlig uvant å få den blå..... savna den oransje... den oransje var jo liksom varm og koselig.... følte jeg ikke passa inn på dib med blå fargen, det var ikke helt meg... men det gikk fort over. Glad det er forskjellige farger... gleder meg til neste gang jeg blir gravid og kommer til den gode gamle oransje siden, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 når jeg var gravid første gang i 08 ble jeg seriøst dårlig av bim fargen... jeg kastet opp en gang, eller, var det det at jeg satt på bim til jeg spøy? haha. men i 09/10 var den helt ok. nesten blitt glad i oransje siden. Var veedlig uvant å få den blå..... savna den oransje... den oransje var jo liksom varm og koselig.... følte jeg ikke passa inn på dib med blå fargen, det var ikke helt meg... men det gikk fort over. Glad det er forskjellige farger... gleder meg til neste gang jeg blir gravid og kommer til den gode gamle oransje siden, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Du må være på Bim for å få oransje. Er du innlogget på Dib vil du uansett ha blått, samme hvilket forum du går inn på.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Jeg går alltid inn gjennom bim og har vent meg til fargene.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Fargen på Dib er turkis, altså verken blå eller grønn. Selv om jeg er innlogget via Dib, kommer jeg inn på Bim når jeg går via "Din egen side" og der klikker på mine innlegg.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Før var jeg på bim, jeg ble i grunn ganske oppstemt av den knalle fargen. Når jeg etterhver gikk på dib, ble jeg nesten deprimert av den nedstemte fargen. Vi er vel forskjellige...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Husker før når den barnet ditt ha det eget forum, det var signalgrønt.Den fargen som de har i lyskryss. Da kan du snakke om stikkende farge.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 På bim er det lettere å se hvilke innlegg du allerede har vært inne på, fargeforskjellene er mye tydeligere. Her (Dib) er fargeforskjellene mellom nye og allerede leste innlegg litt for liten, synes jeg. Ellers synes jeg den orange fargen er helt grei .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå