Gå til innhold

Er det rart han derre Lukas Leander er hyper da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora er jo helt hyper selv og girer ungen opp som bare det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun virker ikke helt på nett og virker laaaaangt yngre enn det hun er

Skrevet

Virker som hun er veldig glad i sønnen sin, engasjert til tuuusen. Men, jeg fikk litt vondt inni meg da jeg så han snurret på det hjulet... øynene bare rullet i hodet på han lenge etterpå.

Jeg er nok mer tilhenger av å ikke overstimulere barna sånn som hun gjør...la de finne litt ut av ting selv.

Skrevet

Jeg også fikk litt vondt da du så øya rulle, virker kanskje som hun tar i litt for mye til tider.

Elelrs synes jeg ikke det er noe tvil om at hun er veldig glad i sønnen sin. Men hun er jo tross alt ung. Ikke alle blir voksen over natta selvom de får barn. Hun her har nok og endel energi som bobler over kan det se ut til :)

Skrevet

Jeg for min del reagerer mest på navnet. Litt talentløst

Skrevet

Det er sikkert mange som ikke liker navnet på ditt barn heller, men det er vel ikke talentløst? Er det et talent å finne et navn som du liker?

Skrevet

Haha, jeg måtte le da øynene rulla... Men synes jo synd på gutten. Moren er fryktelig umoden, også til ung mor å være.

"Når man blir mor, så bare vet man alt"..... Ehhh..... Jeg er over 30, og vet i alle fall ikke alt.

Skrevet

Man vet vertfall ikke alt når man får barn, noe trenger man råd og hjelp til.

Tror hun viser seg litt vell mye på tv, og det er lite man har sett henne med ungen. mest ute på fest eller noe slikt.

Så jo ut som han gråt en del også når hun herja sånn me han.

Skrevet

Jeg tror hun gjør seg veldig til foran kamera. Tror neppe hun er så blid, så leken og så hyper når kamera ikke er der. Hun tror hun imponerer ved det hun gjør...stakkars dame veit ikke at hun driter seg loddrett ut.

Reagerte mest på da gutten hadde fått på seg pysjamas..hvordan hun da giret han opp. Akkurat det tror jeg var sånn spill for kamera.

Skrevet

Ja, tror også hun gjør seg til.... Stakkar, skjønner ikke at hun bare driter seg mer ut.

Skrevet

Dere tror mye rart. Jeg kan bekrefte at hun faktisk er sånn. Veldig snill, hyggelig og alt det der, men det kan fort bli for mye.

Skrevet

Ingen er perfekte! Se etter positive ting isteden for å dømme alt =)

Skrevet

Jeg ser etter det positive hos venner og familie, og så ler jeg av ukjente som driter seg ut på tv. Fin balanse.

Skrevet

jeg så på det i stad, hahah øya rulla! hahah.. må le...

jeg blir sliten av å se på hun, men hun er jo innmari god da... ;)

Syns hun er flink til å være mamma og bare være "seg selv".

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også.. har hun blogg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...