Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Er det noen som anbelfaler noen merker? Noen som har erfaring med Candy tørketrummel?
lindynatt Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 best er miele med varmepumpe, koster mer men bruker mye mindre strøm. Candy er aldri spesielt god, du an gjøre lite feil med Miele og Siemens med varmepumpe. For oss lønner seg ikke varmepumpe da vi kun er to personer så vi skal kjøpe en siemens tørketrommel klasse B. Dette ble tester i fjor av et tyskt uavhengig organisasjon, Stiftung warentest.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Elkjøp/Lefdal har en electroluxtrommel til 3795 nettpris nå. Kjøpte denne og er superfornøyd. Den har til og med ullprogram og tar opp til 8 kg tøy. Ikke så ille mtp strømbruk heller. Synes den virker like bra som mielemaskinen jeg før har brukt...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 HI hær.. Jeg personlig syntes miele virker som en ok maskin, men jeg har ikke penger til å betaler får en så dyr en, og ser heller ikke vits i og med at vi bare er to personer (Snart tre;), har ikke tenkt å bruke den på så mye annet enn hånkler og sengetøy uansett..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Har whirlpool, er fornøyd med den. Har ikke erfaring med andre merker...
lindynatt Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 prøv siemens, de er kjent for kvalitet men er ikke like dyre som miele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå