Gå til innhold

Ikke tilbud på Coop-bleiene lenger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke det på coop-butikken her hos oss ihvertfall- buhuu, og jeg som hadde tenkt til å hamstre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de ikke koster 5 kr lenger så koster de ikke mer enn 15 så det er vel ikke så ille

Skrevet

hmm, nei, de kostet visst 40 kr nå (var mannen min som var på butikken, kan han ha sett feil da kanskje..?)

Skrevet

Det stod 15 kr sist jeg kjøpte men da betalte jeg 5 kr fordi jeg var medlem. Jeg vet ikke mer

Skrevet

joda, kjøpte til ungene på lørdag. Disse bleietilbudene rundtomkring (burde jeg gått for litt orddeling her tror dere?) varer nok ut året. Sjekk prisen selv, stol ikke på mannen ;-) Ta evt en rask telefon til nærbutikken og hør.

Skrevet

Ohhh, dette må jeg sjekke senere idag!

Hamstrer som et ekorn!

Skrevet

Joda, de er fortsatt på tilbud=)

Saken igår var visst at de har enkeltpakker også med Coop-bleier, og de koster 40 kr fortsatt, mens de dobbelpakkene som er på tilbud, de var utsolgt igår... Så mannen min hadde faktisk rett- denne gangen ihvertfall;)

Skrevet

Var på OBS i stad og der kostet en pakke med coop bleier 14,50kr minus ti i medl rabatt. Det er 50 stk i pakken. Er dette enkel eller dobbel pakke da?

Skrevet

Så kjøp landlord da vel, eller hva det nå er Rema har. De koster 5 kroner og det er vel 57 i pakken. Jeg prøver de for første gang nå og er veldig fornøyd. Men jeg må ærlig innrømme jeg begynner å lure på hva som er "i" de.

Skrevet

First price har samme pris de også. Problemet her er at de aldri har disse bleiene inne fordi folk hamstrer.. (har noen pakker jeg også må jeg innrømme)

Både Coops og Remas bleier er miljøvennlige, de var med i en test i foreldre og barn for snart ett år siden.

Skrevet

50 stk er dobbelpakken ja, og coop-bleiene ble vel til og med testvinner tror jeg (lotion- og parfymefri). Gooode greier ja, til utrolige 5 kroner pakka (hamstret masse idag hihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...