Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Skal til jordmor sent på dag imorgen (kl. 15) Hva skal jeg gjøre med urinprøve? Skal vel helst være morgenurin?? Den "holder" seg vel ikke sååå lenge den vel?? Tips?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Hvis den får stå kaldt skal det gå bra med morgenurin.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Men jeg skal jo på jobb fra morgenen og frem til jeg skal til jordmor. Ikke sjans at jeg setter den i kjøleskapet på jobb en gang!! hehe.. andre som har tips?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Da tok jeg heller med urinprøveglasset på skolen og tisset like før jeg dro.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Så det med morgenurin er egentlig ikke SÅ viktig? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå