Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 så redd for ulykker og å kjøre. mange i min situasjon gleder seg over lappen og kjører masse men jeg erlitt reservert og kjører bare litt:( hvordan overvinne frykten?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 har det helt likt! Tok lappen for snart 1 år siden, jeg var gravid i 7 mnd. og føler jeg fikk det for at de skulle være snille med meg, føler ikke jeg kan alt så himla godt...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Da jeg tok lappen for 10 år siden, følte jeg det helt likt. Men en må bare kaste seg litt uti det...jo mer en kjører, jo lettere går det. Jeg er fremdeles ikke den som melder meg frivillig til å kjøre og elsker ikke å kjøre, men det jeg må kjøre går helt greit.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg hatet å kjøre de første 5årene etter jeg tok lappen, da kjørte jeg kun en veldig sjelden gang når jeg fikk lånt meg en bil. Etter 5år kjøpte vi bil så jeg begynte å kjøre oftere. Nå er det ca5år siden og jeg er fortsatt ikke glad i å kjøre bil, men jeg hater det ikke lengre... Min anbefaling er at du kjører mest mulig med en gang sånn at du blir mer vant til å kjøre bil og føler deg mer trygg, da er det lettere å like det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå