Terese med to jenter Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Noen som har ideer? Til noe norske greier som ikke koster så mye penger... Det er snakk om en mann på 30 år..
Terese med to jenter Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2010 Takk for forslag Det hadde jeg ikke tenkt på, har de ikke grøtris der? Vet jo at moren pleier sende han sjokolade og sånt, men kanskje grøtris og et jule tegneserieblad Flere ideer?
Ann_ Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Julemarsipan. Typiske matvarer som toro tomatsuppe, ertestuing, knekkebrød, leverpostei osv
Gjest irismor Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Melkesjokolade Kvikklunsj Grøtris Ertesuppe Viltgryte Kaviar kanskje ikke så populært å sende.
Gjest Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Fikk høre det av en nordmann i NY. Han ville ha grøtris. NÅ.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 innbiller meg at de ikke har ostehøvel i USA? I så fall er jo det en grei ting å sende:)
lure Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Her er noe av det vi sender over til besteforeldrene : grøtris ( sån hurtigvariant), lakrisbåter, all nidar sjokolade, WINERPØLSER ! og lompe, hermetikk-ansjos, MAJONES, wasa knekkebrød (lys), marsipangris,norske bøker og blader, geitost Det jeg kom på i farta. Har altid godt ok i tolla.
Fisk med CV Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Julebrus, julemarsipan og juleblader? -Sjokolade tåler ikke alltid postgangen like godt
Tokatter_USA Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Både gjetost og ostehøvler finnes i velutstyrte butikker i USA. Kaviar finner man på IKEA. Det jeg pleier å ønske meg er Toro tomatsuppe og spinatsuppe, Jordan oppvaskkost og enkelte sjokolader jeg ikke finner her. Jeg kan kjøpe Freia melkesjokolade, Smil og Firkløver her, men skal jeg ha Gullbrød eller Trojka må jeg til Norge - eller Florida... (Forresten, det er nok litt uvanlig å finne Freia-produkter i USA. Jeg er bare heldig som bor der jeg bor!) Norske blader og bøker (av norske forfattere - ikke oversatt fra engelsk!) er hyggelig. Jeg synes også fremdeles Helly-Hansens polvotter er de beste vottene i verden. Selv om Helly-Hansen selges her, har jeg aldri sett polvotter. Så dem får jeg hjemmefra.
NormaJean Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Da jeg bodde noen år i Australia var det digg med freia sjokolade og tyrkisk pepper, i australia har de iallefall ikke mye salt lakris! Baconost på tube og grøtris var ogsá konge!
NormaJean Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Nå skriver du at du ikkevskal bruke mye penger, ellers hadde vel feks en lue eller no sånt fra moods of norway vært kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå