Lemonia Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Den kom rundt uke 18-19, omtrent samtidig som første gang.
:o) :o) :o) Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Jeg merket at magen hadde vokst når jeg var ca 12-14 uker på vei, men det var ikke så lett for andre å se da. Den kom vel sånn skikkelig rundt 17-18 uker tenker jeg:)
togutter-08og10 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Magen kom tidlig med nr 2. I uke 12 eller så, men det kan ha sammenheng med at jeg var veldig sulten de første md og spiste hele tiden pluss at jeg er veldig slank i utgpkt så når man går opp 3 kg leggr de seg fort på maven. Fra uke 17 kunne jeg ikke skjule det for folk.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Hos meg driver den og kommer nå i uke 17. Husker ikke når den kom med nr 1, men den var tydelig da jeg var på ordinær ultralyd i uke 19-20.
gakkeliten Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde liksom avtale med magen at den var velkommen etter toukeren på Kreta. Vi reiste dit i min uke 16 - og etter første Greske Aftenen på hotellet sa det FLOMP - og der var magen, og den gikk ikke bort igjen. Så jeg var plutselig monstergravid og surmulende hele ferien.. hehe.. Med første fikk jeg ikke mage før passert 20 uker og vel så det..
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Tja...jeg er forholdsvis høy og tynn, så jeg fikk egentlig tydelig mage forholdsvis fort både første og andre gang. Men jeg husker iaf at da jeg var ca 12 uker på vei med andremann, så sa noen medstudenter: "nå MÅ vi bare spørre, er du gravid??" Hehe...og det hadde de lurt på en stund, men torde ikke spørre før de var helt sikre på at jeg var det ;P Det kan jo også nevnes at jeg på min første kontroll hos jordmor (ca rundt uke 11-12) hadde livmorkanten rett på oppsiden av navelen, så det var ikke bare oppblåst mage jeg hadde, sånn som man ofte har i starten av graviditeten, dette var ordentlig gravid-mage -og kjente klare og tydelige spark i uke 13, som kunne sees og kjennes på utsiden i uke 15-16. Så alt kom liksom så fort med andremann! Var vel ikke så rart at jordmor sa jeg ikke skulle bli veldig overrasket hvis det viste seg å være tvillinger der inne...! Men var bare én da, viste det seg på ul noen uker senere...
Nr 2 på vei <3 Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Med første kom den i uke 13, en liten farstdumt Denne gangen har jeg lurt mye selv, for jeg forventet å få mage på samma tid,men det skjedde jo ikke, hehe.. I uke 15 så poppet den, er 16 uker nå og folk ser og kommenterer den koos
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Fikk en liten kul rundt uke 25, og nå i uke 30 er det ingen tvil om at jeg er gravid lenger..
fru furu med kongle Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 den kom alt for tidlig denne gangen Begynte rundt uke 7 og i uke 10 var den umulig å skjule den
fru furu med kongle Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 * var DET umulig å skjule den skulle det stå
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Jeg ble oppblåst med en gang. en selve gravid magen kom ikke før rundt uke 14-15 trur jeg. Samme som første gang.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Jeg ble også fort oppblåst, skikkelig! I uke 9 dro vesla på snart 3 opp genseren min og sa "Mamma, du har jo baby i magen!!!" Så det var nok godt synlig da, ihvertfall var den større. Når den oppblåste ble til den gravide, er vanskelig å si - for de er veldig like! Uke 12 kanskje? Og nå, i uke 20, er det faktisk ikke stor forskjell fra uke 12.. Akkurat sånn var jeg med vesla også. Fikk fort stor mage, som ikke vokse noe særlig mer før uke 25. Men heldigvis kommer den "ordentlige" gravidmagen tidlig da, jeg ser ikke bare tjukk ut i så mange uker
Det blide sørlandet! Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Min kom i uke 26. Gikk og la meg tynn, våknet opp med skikkelig gravidmage. Kan tro jeg ble forskrekket. Hadde jo regnet med at den skulle komme, men ikke over natten liksom. Babyen hadde lagt seg i tverrleie istedet for å ligge inntil ryggraden min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå