Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 hvilken utdannelse? sykepleier? og hvor mange år tar det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Sykepleierutdanning, 3 år, minst 1 års praksis som sykepleier, 2 års jordmorutdanning
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 3 år på sykepleien. 2 års relevant sykehuspraksis. Deretter 2 år videreutdanning for å bli jordmor. Lykke til:) Spennende yrke vil jeg tro! Hilsen sykepleier
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Først 3 år på sykepleierutdanning...så må du ha 1 års arbeidserfaring som sykepleier og så er jordmorskolen 2 år...Tar litt tid...men helt sikkert verdt det.. Jeg kom inn på jordmor nå i høst....men trakk pga økononi,,,angrer:((
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Man må være autorisert sykepleier og deretter ha minst 1 års praksis. Deretter 2 med spesialisering.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 takk for det ^^ gikk plutselig opp for meg hva jeg vil gjøre, har tenkt et par år hehe hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå