Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg lurer på hvordan de deler opp klassene når de begynner på ungdomsskole..Noen som vet? Gutten min går i 7 klasse og har hatt de samme klassekameratene like lenge. Alle er en kjempe gjeng, mens i de 3 andre klassene er det mange "rampunger", mobbing osv. Jeg er så redd for at han skal komme i klasse med disse:(
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jeg har en på ungdomsskole, men valgte privatskole. Vet at de andre h¤n gikk sammen med ble fordelt på flere klasser, dette fordi det begynte elever fra tre forskjellige skoler der da de skulle opp i ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Jeg har ikke egne barn på ungdomsskolen, men jobber med noen som går på ungdomsskole. Hvis flere barneskoler slås sammen til en ungdomsskole så pleier man å mikse klassene. Hvis det er samme barn som går fra barneskolen til ungdomsskolen så har jeg sett at de fortsetter i samme klasse.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Anbefaler deg å snakke med noen som har 9. el. 10.klassing på skolen din skal starte, da dette kan være svært forskjellig fra kommune til kommune. Mange steder går man sammen med de samme barna fra 1. til 10., slik er det fortsatt der jeg kommer fra. Men her jeg bor nå, bytter de fullstendig om på elevene mellom barne- og ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg jobber i u.skolen, og vi har i alle fall møter om våren før nye kull kommer inn, og får feed-back fra læreren de har om de trenger å splittes opp pga mobbemiljø, hvem som jobber fint sammen og hvem som absolutt bør skilles. Snakk med læreren de har og si hva du har på hjertet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Takk for svar:) Jeg tror det er 2 barneskoler hvor det kommer elever fra. Skal på foreldresamtale om noen uker, skal ta det opp med læreren da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå