Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Bidrar far med å kjøpe julegaver fra barna?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Han kjøper selvfølgelig egen julegave, men vi avtaler på forhånd hva vi skal kjøpe. I år kjøper jeg ski og så kjøper han sko og staver.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Vi er kanskje litt sære der, men vi kjøper (enda) julegave til ungene "fra mamma og pappa", mens våre kjærester/samboere kjøper egne. Dette kan jo etterhvert endre seg. Men pr. nå funker det flott for oss Vi kjøper større ting som de trenger.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Les nå hva jeg skriver da Julegaver FRA barna. "Til bestemor, fra barnebarnet ditt", eller gave fra barnet til noen i klassen etc.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Beklager:-) Og ja, han kjøper til sin familie fra barnet og jeg kjøper til min familie fra barnet 20:06
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Hehe... sånn kan det gå! Jeg betaler gavene til min del av familien og faren til sin del
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Hehe. Det er en sånn ordning jeg ønsker. Det blir jo litt mye å kjøpe julegaver til min familie, hans familie, og eventuelle andre. Og så skal jeg jo kjøpe julegaver fra meg selv i tillegg. Det blir mye penger ut av det. Vi har ikke snakket om det enda, bf og jeg, men jeg regner med jeg må ta den praten nå. Bf kjøpte ikke bursdagsgave til gutten sin engang
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 20.12 Hehe... sånn kan det gå, en leser litt for fort:) Jeg kjøper til min del av familien og han til sin del. Jeg kjøper aldri til noen i hans familie, annet om han spør om jeg kan hjelpe og da betaler han for dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå