Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min egen termin er om 11 dager, og UL termin er 10 dager senere.

Har hatt veldig lite kynnere i svangerskapet, kanskje 2 ganger til dagen.

Har også vert opp bare ca 2 ganger på toalettet hver natt...

MEN i natt så har jeg vert opp en million ganger på toalettet, åsså har har jeg hatt noen få kraftige kynnere i natt, har gått i hele dag med masse kynnere, noen er sånn at jeg virkelig må stoppe opp å puste godt inn. å gå på butikken var ikke noe lurt, forferdelig slitsomme kynnere.

Har hatt di forholdsvis regelmessig i hele dag, tok meg en liten cowboy strekk i sted, å da kjente jeg ingenting. men nå når jeg er oppe igjen så kommer kynnerene tilbake. kjenner at det er litt mensmussinger av og til.

men har ALDRI hatt en dag med så mye kynnere før...

Tør ikke håpe på noe som helst!

men er det slik at en å anna dag kan vere sånn?

eller er det tegn på at det begynner å skje noe om ikke så alt for lenge...?

Har jo aldri vert med på dette her før, så jeg vet ikke hva, hvordan og hvorfor noen ting skjer...

Er sikkert bare jeg som håper at det skal skje noe snart, så jeg "leiter" etter tegn til at noe er i gang..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vil merke når det er i gang, er rart, trodde det ikke helt selv sist, gikk å leita etter tegn, men du kjenner når det er rier og ikke kynnere.

jeg har hatt en del kynnere dette sv.skapet, og det er jo normalt. viss de ikke kommer med jevne mellomrom og er skikkelig tak i, så er det kynnere. og det er jo modning. så det gjør vondt, men på en god måte :)

Skrevet

Hvis det er ordentlige rier så vil det nok ta seg kraftigere opp etterhvert, og være litt mer enn bare slitsomme. Det skal kjennes ut som noe trekker seg sammen, enten i korsrygg eller nederst i magen.

Samtidig skal det sies at jeg trodde også at jeg bare hadde kynnere når min fødsel startet, for det var ikke særlig vondt. Gikk hele dagen med små sammentrekninger. Etterhvert tok det seg opp, og jeg klarte ikke å konsentrere meg om noe annet enn å bare puste. Kunne ikke prate ordentlig når riene kom. Men derfra gikk det veldig veldig fort. men hvis det stopper opp når du hviler deg så er det nok mest sannsynlig kynnere.

Men det er lov å spørre jordmor om en sjekk da. Kan jo være modning på gang, men den kan jo også vare i flere dager.

Lykke til! :)

Skrevet

takk takk for svar.. er jo førstegangsf., så har jo ikke PEIL..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...