Gå til innhold

Reisehjelp! Desperat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise alene med datteren min i november. Bestilte i dag. Leste nå MYE negativt om stedet, at det var altfor mye vind til å bade osv. Ikke det som sto i katalogen for å si det sånn.

Bestilte restplass, men har avbestillingsforsikring osv.

Er det mulig å ombestille til et annet reisemål? Reiser gjennom apollo. Håper på svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du ringer Apollo, dette vet de mye bedre enn oss synserne på dib! Håper du får bytte, hadde jeg vært deg ville jeg reist til sharm el sheikh i Egypt istedet. Supert i november!!

Skrevet

November på kanariøyene er det ikke sikkert du kan bade noen steder. Eller du kan være kjempe heldig med været. På Fuerteventura blåser det en del på noen steder, ja, men Playitas er et veldig ok "resort" aktig sted, eller sportresort egentlig kanskje. Tror det er veldig ok der. Reiser du alene med barn tror jeg kanskje heller at jeg ville valgt et sunwing/blue village konsept, de finnes på Lanzarote, Tenerife og Gran Canaria. Eller i Egypt. Egypt er forøvrig vinterens slager, tror det kan være litt mer værsikkert der, men det blir nok mer "hotellferie" kanskje? Litt avhengig av hva du er ute etter. Apollo har også et veldig fint sted på Gran Canaria som heter Mogan Valle/Playa. Ring Apollo du, de er veldig hyggelige der og stort sett også mye mer fleksible enn sine konkurrenter. Lykke til uansett hva du velger.

Hilsen reisebyrå-ansatt

Skrevet

Hvis du ikke har betalt enda så er det hvertfall ingen problem. Men hvis du har betalt koster det ofte et gebyr på rundt 300 tror jeg pr.person for å ombooke innenfor samme selskap.

Skrevet

Ok. Takker!

Jeg har betalt, men bryr meg ikke om gebyret så lenge jeg slipper unna den plassen!

Er ikke ute etter steikende sol heller, reiser med baby, så det kan ikke være altfor varmt. Ellers hadde jeg nok valgt Egypt!

Hva med Lanzarote? Så litt på Puerto Blanco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...