Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Mannen styrer det der så pris vet jeg lite om. Jeg er allerede ufør etter ulykke, så jeg får ikke forsikring, men han har fritids/ulykkesforsikring og livsforsikring. Vi har husforsikring, inboforsikring, bilforsikring (kasko). Det er alt jeg vet om. Kanskje er det mer også. Må forøvrig snart sette oss inn i hvordan man forsikrer en baby. Har inntrykket av at forsikringer egentlig ikke er så dyrt, men at det er smart å sjekke priser hos de forskjellige, og hva de faktisk dekker, så man ikke lar seg lure.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Bil - kasko innbo - superforsikring personforsikringer, meg og 2 barn livsforsikring helårs reiseforsikring Ca 12 000,- i året betaler jeg for dette
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 villa, bil, livs, uføre, barn, reise, innbo, ca 18000 i året. gjensidige forsikring
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Hus bil¨ inbo Ulykke og livsforsikring på meg og to barn betaler 12000 i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå