Margarita -- Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Litt pinlig dette, men jeg drømmer så mange sex drømmer for tiden... HAr sex med både den ene og andre, blir helt flau jeg:) Flere som har det sånn...? Må legge til at mens jeg er våken er sex lysten min lik null...
Hanna30 Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Var akkurat likens da jeg var gravid! Kvalm og slapp og ikke noe lyst på dagtid, men drømte de heftigste sexdrømmer om natta:)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Det er HELT normalt!
Reese Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hehe, må le Jeg hadde sex med sjefen min i natt;) må legge til at jeg ikke har hatt sex siden babyen min ble unnfanga, men det får vell være grenser
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Helt normalt Man drømmer de sykeste ting i graviditet.. spesielt mot slutten =D hehehe!
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Helt normalt, er en del av hormonkarusellen. Hvis du våkner på natten kan du virkelig glede mannen din med en omgang hvor du vekker han på en pirrende måte det setter de pris på og det er noe helt fantastisk med den sexen midt på natta, mer eller mindre sprekkeferdig gravid man kan jo prøve å gjenskape drømmen;) Hadde det sånn da jeg ventet gutt men mindre lysten denne gangen med jente..... Hormonpåvirkning?
Margarita -- Skrevet 1. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2010 Haha, godt å høre at det er flere!! Tror samboeren min begynner å tvile litt på meg, forteller jo noe av det syke jeg drømmer.. Venter jente selv, kanskje en sammenheng med lite lyst?
Margarita -- Skrevet 1. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2010 Haha, godt å høre at det er flere!! Tror samboeren min begynner å tvile litt på meg, forteller jo noe av det syke jeg drømmer.. Venter jente selv, kanskje en sammenheng med lite lyst?
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Bare fortsett med å skremme/kjede ham med tanker, drømmer det er en ok måte å forberede ham på fødsel og barsel tid. Min mann ble offer for mye tankelufting sist og han synes det var fint i etter kant da var han liksom mer klar over hva som ventet. Denne gangen bare smiler han og erter med at du blir sprø, vimsete og klønete når du er gravid synes det er litt søtt jeg.... Fødselen kan bli en veldig tøff opplevelse på pappaen så snakk om det på forhånd. Hva du bekymrer deg for og hva du vil at han skal gjøre for deg under fødsel. Vi blir litt rare når vi er gravide det er helt normalt, han har ingen mulighet til å forstå hva du tenker og føler og når man er gravid svinger det så fort at man ikke alltid vet helt selv. Jeg innså at drømmene sist og denne gangen prøvde å fortelle meg noe som manglet var det at kroppen savnet sex så drømte jeg om sex - tok jeg initiativet til sex sov jeg mye bedre. Drømte jeg om fødsel snakket jeg med mannen min om drømmen og fikk satt ordpå det som plaget meg sov jeg bedre. Men jeg er kjent for å være litt overanalytisk... Drømmene handlet om bekymringer eller ting jeg ønsket som regel.
KmammaK Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Hoho, me to! Hormonrush som bare det! Men det er jo forsovidt fint å drømme om, selv om en ikke alltid drømmer om den rette personen akkurat.. hehe!:/ men jeg driver å drømmer at jeg krangler så voldsomt med kollegaer også jeg da... voldsomt slitsomt!! Kommer på jobb og føler jeg er sur på vedkommende... Drømmer er noe rare greier..!
Miessi Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Hehehe, leste det her for samboeren min i går kveld og jammen meg så hadde han en drøm i natt. Han hadde drømt at han var utro mot meg med en utenlansk dame. Han var så redd for at han hadde fått masse kjønnsykdommer og at han ville smitte meg med de og dette da ville gå over til lillebror i magen. En skikkelig mareritt som han sa det når han våknet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå