Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 humor,selvinnsikt,selvtillit,hobby,skjønne barn,hjerne som virker, samboer,godt selvbilde,gode kolleger,fast jobb,eget hjem,egen bil og er lykkelig fremfor å ha ett fokus kun på kropp. Dere andre kan bruke så mye penger dere vil på å stramme opp kroppen,kjøpe nye pupper og så videre,men dere vil aldri kunne kjøpe det jeg har.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Holder med deg. I tillegg er jeg glad jeg har en kropp som er frisk, som fungerer, som har båret fram 3 friske barn, en kropp som jeg kan bo i resten av livet uansett hvordan den ser ut, fordi jeg nyter å være inni den. Der er mitt kroppsfokus.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg er også glad for at jeg har venner selv om jeg ikke har en hjerne som virker tilfredsstillende, særlig godt selvbilde eller jobb. Smiler likevel! ~ Lammelåret ~
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Nå skriver du jo ingenting om puppekonto heller Lammelåret,så jeg tipper du stiller sterkere enn de innlegget var mytet på:-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Har du blitt fornærmet av noen med store falske bryst eller? Og er det slik at om en skaffer seg store falske bryst og stram kropp så stopper hjernen å fungere, kollegene slutter å være gode, barna blir stygge, man får bare vikariater, må leie bolig og lease bil? Og ikke minst mister evnen til å holde en hobby? For da tror jeg virkelig at jeg bare får nøye meg med hengepuppene mine
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Hehe,vel svart 21:49. Jeg tenker helst på sånne som "må" ha nye pupper/bukplasikk/vaginaplastikk osv for å få selvtillit. A typen: "jeg kan ikke gå videre i livet uten!. Og dermed vil de betale for morroa med forbrukslån eller kjøpekort hihi. Og ja,de er ofte hjernedøde med få eller ingen venner osv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå