Gjøkeredet③ Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg er en av dem som er "fordomsfull" og er av den oppfatning at First Price produkter ikke smaker like bra og har samme kvalitet som tilsvarende vare av et dyrere merke. Så nå har jeg på oppfordring/veddemål gått inn for å prøve disse produktene. Men jeg finner ingen oversikt over hva og hvor mange produkter har å tilby. Kan noen hjelpe, og også dele erfaringer?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Har ingen oversikt over hva som finnes. Men har prøvd en del av de. De jeg er fornøyd med: - taco-produktene. - sjokoladekjeksene. - nudlene. - kjøttpålegg. - hvitost. - hvitløksbrød. Er forresten IKKE fornøyd med bleiene deres, lekker om natten og ekle gelekuler tyter ut... og heller ikke maskinoppvaskmiddlet.
Ann_ Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Har ikke husk på hva jeg har prøvd men hvitløksbrødene er bedre enn Hatting sine synes vi. Kan kjøpe 2,5 pakker for prisen av Hattings
Mom2Two Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hehe, jeg må innrømme at jeg aldri kjøper First Price, men det er fordi alt jeg har smakt i det merket smaker dritt. Burde vel kanskje gi det noen flere sjanser, for jeg ser prisforskjellen er stor, men jeg må innrømme at ikke noe av det jeg har smakt har fristet til gjentagelse.
Snakkelittmeddeg Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Vi bruker noen First Price ting, bleiene er jeg kjempe fornøyd med, har ikke hatt lekasje og ikke merket noe til geleklumpene som hun over her skriver om Taco tingene er vi fornøyd med Kneipbrødene går til nød.. Kjeksene går ned på høykant Tomatsuppen er helt grei... Leverposteien smaker ikke noe godt, makrellen er ekkel ) Kommer ikke på noe mer nå, men sånn alt i alt så er vi fornøyd med noen av tingene ihvertfall
Gjest eelis+kian Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Jeg er også superfornøyd med bleiene. Jeg kjøper bare First Price-bleier, ikke snakk om noe annet :-) Se siden til First Price på Facebook, der er det mange meninger, hehe.
It's all about me Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Hvitløksbaguettene fra frysedisken er knallgod. Veldig mye smør i og koster omtrent ingenting.
Jenny-penny Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Halvstekte baguetter Hvitløksbaguetter Sminkeservietter Det er det jeg har prövd og kjøper framfor andre merker!
Gjest irismor Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Samboeren jobber i NG og har ansvaret for en del FP-produkter. Dette er hva vi er fornøyd med og bruker. :-) hvitløksbaguetter røkelaks cornflakes puffet ris puffet hvete champignon i skiver (hermetisk) nudler jasminris seigmenn baconsnacks salte chips sprøstekt løk kuvertbrød laksefile naturell u/skinn svinekoteletter grillet kylling kyllingfile egg hvitost hel og revet vårruller rekesalat italiensksalat batterier papirlommetørkler q-tips våtservietter brødposer skuresvamper universalkluter
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 FP har masse bra, og sikkert en del ikke så bra. Vi bruker Tacodinnerkit Lefser Tacokrydder Tacosaus Bananer Epler (de de har og de ser bra ut) Hvitost (vi bruker kun ost i mat ikke på brødskiva) Tynnribbe (lagde det i går og jeg tuller ikke da jeg sier at det er den beste ribba jeg har spist noen gang!) Kjøttdeig Karbonadedeig Kyllingfilet (frossen) - billig og veldig god. Sikkert brukt mye annet også, men kom ikke på mer nå. Har hørt at isen og yoghurten er pyton.
Jenny-penny Skrevet 1. november 2010 #13 Skrevet 1. november 2010 Sjiraff: frossen tynnribbe? Hvordan tilbereder du det?
Gjøkeredet③ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. november 2010 Takk for feedback folkens.. Da er det vel bare å hive seg inn i FP verden. Åpent sinn og legge alle fordommene fra seg utenfor:o)
Gjest irismor Skrevet 1. november 2010 #16 Skrevet 1. november 2010 Man sparer en del penger på FP :-) Men du må neste smake deg til ting selv. Noe er veldig bra som f.eks hvitløksbaguettene, mens andre ting er ikke verdt esken det ligger i en gang.
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2010 #17 Skrevet 1. november 2010 Er vel vanlig tynnribbe bare at den var frossen. Har aldri laget ribbe før men brukte Hellstrøms stekemåte, og det ble veldig godt! Nesten så jeg revurderte avgjørelsen om pinnekjøtt på juleaften!
Papegøyeblomst Skrevet 1. november 2010 #18 Skrevet 1. november 2010 Pølsene er grusomme Laksefiletene er gode, hadde de akkurat til middag i dag. Kokt skinke er ok, men litt mere fett enn f.eks Gilde. Kjøttdeigen bruker jeg en del av, gjerne til å lage hamburgere
togutter-08og10 Skrevet 1. november 2010 #19 Skrevet 1. november 2010 Vi bruker bleiene, håndsåpa, matpapir og poser og slikt. En ting som ikke funket var "jifsprayetterligningen" deres. Jordbæryoghurten var god syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå