Gjøkeredet③ Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Jeg er en av dem som er "fordomsfull" og er av den oppfatning at First Price produkter ikke smaker like bra og har samme kvalitet som tilsvarende vare av et dyrere merke. Så nå har jeg på oppfordring/veddemål gått inn for å prøve disse produktene. Men jeg finner ingen oversikt over hva og hvor mange produkter har å tilby. Kan noen hjelpe, og også dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 FP har da det meste, og myyyye er helt elendig, men en del er brukbart. Dette er jo for enkelte også en smakssak.. FP-produktene står jo inni mellom de andre produktene, Så når du skal ut og handle, f.x.; spaghetti, eplejuice, vaskepulver og brus så sjekker du hylleområdet for FP først og kjøper dersom det finnes. Da får du testet.. ) Av erfaring kan jeg selv si at spaghettien er ok, vaskepulveret er helt ubrukelig, gul saft er drøy og god, pølsene er jævlige, juice'en er ikke god, klorin er bra, cola free er veldig bra (og 1/3 av prisen på PepsiMax)... Så du får ha lykke til... hehe..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 http://www.dinside.no/802381/first-price-eller-originalvaren Husk at syltetøy og lignende inneholder mer sukker. Flere produkter inneholder mer fett enn konkurrentene, og mer vann. First price kan være helt ok, men alt er ikke like bra. Ville ikke bytta ut alt jeg vanligvis kjøper med fp på en gang. Og enig i at vaskepulveret er håpløst elendig!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 first price våtservietter (baby) er supre -bruker kun de! Fp cherry tomater er også ok, men styr unna tannkremen - den er uten fluor..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Vi bruker faktisk mye first price vi. Ting til taco og kyllingfileter. De er frosne, 2 kg til ca 118,-. Finnes ting som ikke er gode, blant annet baconosten. Colaen bruker vi også, vi synes den er bedre enn pepsi. Jeg skjønner egentlig ikke fordommene mot billigvarene jeg, de er jo ofte produsert av de store kjedene men under et annet navn...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Vi bruker en del FP produkter og smaken er som baken; delt! De produktene jeg er fornøyd med er: Spaghetti (selv om coop sin x-tra og sopps er bedre) Taco-kit (koster ca 10,- for skjell, saus og krydderblanding) Appelsinjuice (den er sur, men det liker jeg) Rød og gul saft Brus, alle varianter Tørkerull (ala torky) Gulost bananer Gulrøtter Løk Melkesjokolade Ostepop Potetløv Makrell i tomat Frossen lasagne (smaker det samme som de andre frossne variantene, men har itt lite kjøtt) Kyllingfilleter (frossne) Laksekoteletter (frossne) Ting jeg ikke er fornøyd med: Toalettpapiret loer masse
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Naturell smøreost er også ekkel. Syntes ikke noe om smøret heller.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Appelsinjuicen er helt ok, men ha bittelitt vann i den.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Fp sin gulost er egentlig en Synnøve Finden ost. Kaviaren inneholder nesten 30% mer rogn enn Kaviar sin. Syns fb sine epler er bedre enn de fleste andre.
Gjøkeredet③ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2010 Nei du kan så si... Gammel vane er vond å venne tenker jeg ;o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå