Gå til innhold

First Price produkter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som er "fordomsfull" og er av den oppfatning at First Price produkter ikke smaker like bra og har samme kvalitet som tilsvarende vare av et dyrere merke.

Så nå har jeg på oppfordring/veddemål gått inn for å prøve disse produktene.

Men jeg finner ingen oversikt over hva og hvor mange produkter har å tilby. Kan noen hjelpe, og også dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FP har da det meste, og myyyye er helt elendig, men en del er brukbart. Dette er jo for enkelte også en smakssak..

 

FP-produktene står jo inni mellom de andre produktene, Så når du skal ut og handle, f.x.; spaghetti, eplejuice, vaskepulver og brus så sjekker du hylleområdet for FP først og kjøper dersom det finnes.

 

Da får du testet.. ;))

 

Av erfaring kan jeg selv si at spaghettien er ok, vaskepulveret er helt ubrukelig, gul saft er drøy og god, pølsene er jævlige, juice'en er ikke god, klorin er bra, cola free er veldig bra (og 1/3 av prisen på PepsiMax)...

Så du får ha lykke til... hehe..

Skrevet

http://www.dinside.no/802381/first-price-eller-originalvaren

 

Husk at syltetøy og lignende inneholder mer sukker. Flere produkter inneholder mer fett enn konkurrentene, og mer vann. First price kan være helt ok, men alt er ikke like bra. Ville ikke bytta ut alt jeg vanligvis kjøper med fp på en gang.

 

Og enig i at vaskepulveret er håpløst elendig!

Skrevet

first price våtservietter (baby) er supre -bruker kun de! Fp cherry tomater er også ok, men styr unna tannkremen - den er uten fluor..

Skrevet

Vi bruker faktisk mye first price vi. Ting til taco og kyllingfileter. De er frosne, 2 kg til ca 118,-.

 

Finnes ting som ikke er gode, blant annet baconosten.

Colaen bruker vi også, vi synes den er bedre enn pepsi.

 

Jeg skjønner egentlig ikke fordommene mot billigvarene jeg, de er jo ofte produsert av de store kjedene men under et annet navn...

Skrevet

Vi bruker en del FP produkter og smaken er som baken; delt!

De produktene jeg er fornøyd med er:

Spaghetti (selv om coop sin x-tra og sopps er bedre)

Taco-kit (koster ca 10,- for skjell, saus og krydderblanding)

Appelsinjuice (den er sur, men det liker jeg)

Rød og gul saft

Brus, alle varianter

Tørkerull (ala torky)

Gulost

bananer

Gulrøtter

Løk

Melkesjokolade

Ostepop

Potetløv

Makrell i tomat

Frossen lasagne (smaker det samme som de andre frossne variantene, men har itt lite kjøtt)

Kyllingfilleter (frossne)

Laksekoteletter (frossne)

 

Ting jeg ikke er fornøyd med:

Toalettpapiret loer masse

 

 

Skrevet

Naturell smøreost er også ekkel. Syntes ikke noe om smøret heller.

Skrevet

Appelsinjuicen er helt ok, men ha bittelitt vann i den. :)

Skrevet

Fp sin gulost er egentlig en Synnøve Finden ost.

Kaviaren inneholder nesten 30% mer rogn enn Kaviar sin.

Syns fb sine epler er bedre enn de fleste andre.

Skrevet

Nei du kan så si...

Gammel vane er vond å venne tenker jeg ;o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...