Gå til innhold

Jeg var til gynkontroll i dag pga oppstart av blodfortynnende...det ble overraskende UL og jeg fikk vite kjønnet på babyen vår ?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Alt så strålende fint ut med den lille, og det ser ut til at vi blir velsignet med enda ei nydelig lita jente♥

 

Skal til ordinær UL om drøye 2 uker, og får vel kanskje se det enda tydeligere der, men her var ingen tut å se i dag i alle fall, og gyn mente tydelig hun så kjønnslepper :)

 

Jeg er så glad i dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :) Vi får selv ei lita tulle <3 Vi fikk vite det på UL for snart to uker siden , skal på ordinær UL på sykehuset om en drøy uke og vi gleder oss sånn til å se henne igjen :)

 

Masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap? (Ser det står "enda ei...")

Jeg ble satt på blodfortynnende i uke 13, og da mente jordmor at ultralyden viste at det er ei jente her også <3 Skal på ordinær ultralyd om ei uke, så da må vi se om vi får det bekreftet <3

 

Hadde svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, og skal ha blodfortynnende frem til uke 37.

 

Herlig å få se vidunderet i magen, ser frem til neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei væren2011 :)

 

Nei, det er ikke pga svangerskapsforgiftning jeg begynner med Albyl-E. Jeg har lupus (SLE) og autoimmun hepatitt og dette er i grunnen et rent forebyggende tiltak mot blodpropp både ho meg og evt i navlestreng og morkake. Har ikke brukt det i tidligere svangerskap, men denne gangen mente både gynekologer og revmatologer at jeg burde stå på det, så da stoler jeg på dem. Dessuten har jeg mistet ufrivillig 3 ganger - vel å merke tidlig i svangerskapet da...Jeg syns det er godt å bli passet godt på :)

 

Masse lykke til videre til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...