Gå til innhold

Jeg er livredd, var utro... (ikke med vilje..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en fest i helgen, og jeg har ikke drukket på lenge, og ble selvsagt kjempefull og jeg drakk ikke såå mye!.. Og hadde sex med en fyr på nachspiel uten at jeg visste om det, han fortalte meg det dagen etterpå at han hadde lagt seg vedsiden av meg p åsofaen så hadde vi hatt sex.. Jeg kan virkelig ikke huske dette og føler meg dritekkel, jeg har en kjæreste men vi har ikke sett hverandre på 4 måneder, fordi han er i utlandet og studerer. Han kommer hjem til jul, jeg har vært så dypt deprimert igår og idag, gråter masse og føler meg skikkelig ekkel. Jeg aaaner ikke hvorfor jeg lå med denne fyren som jeg ikke liker engang. Jeg snakket med ham og sa jeg ikke ville se ham igjen og synes det var sykt dårlig gjort å prøve seg på meg når jeg var bevisstløs!

Jeg er så kvalm og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå videre nå, jeg har verdsens beste kjæreste og elsker ham mer enn noe annet, hva faen gør jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du ikke husker noe av det, og heller ikke har noe følelsesmessig forhold til denne fyren, så har du tross alt ikke vært utro ifølge mine begreper. Men jeg skjønner selvsagt at dette føles ille akkurat nå. Kan jo nesten minne om et overgrep.

Skrevet

Dette er jo voldtekt! Du bør anmelde han! Skjønner at du er fortvilet, men dette er ikke din feil. Søk støtte og trøst hos kjæresten din. Klem til deg!

Og du første som svarte her: Dra til bloksberg....

Skrevet

For det første: Hvis du var bevisstløs heter det ikke utroskap- men voldtekt!! For det andre er det svært lite sannsynlig at et menneske (deg) har hatt sex uten å huske det, med mindre man er dopa, eller så full at man er i "koma"-og da er vi igjen tilbake til voldtekt!

Syns du bør fortelle dette til kjæresten din, du har faktisk blitt utsatt for misbruk hvis det du skriver er sant! (ikke for å tvile på deg, men jeg kjenner deg jo ikke, og det har vært mye rare innlegg her i det siste)

Skrevet

Ehh....jeg trodde at alle oppegående voksne mennesker hadde fått med seg at å ha sex med noen som er bevisstløs faktisk er voldtekt. Du er blitt voldtatt. Dersom fyren det hele tatt snakker sant, og ikke bare lyver/skryter på seg at han har pult deg så har han faktisk forgrepet seg på noen som ikke kunne gjøre motstand. Og det er voldtekt.

Skrevet

Man kan få blackouts hvis man har drukket for mye, men selv om man ikke husler man har hatt sex, så betyr ikke det at det er voldtekt!

Jeg var så dritings engang, og opplevde det samme. Der og da så vet man hva man driver med selv om man ikke husker noe dagen etterpå!

Jeg mener hvordan kan du vite at du var bevisstløs? Selv om du ikke husker noe, så trenger du ikke være bevisstløs vettu

Skrevet

Du har ikke vært utro, du har blitt voldtatt! Fortel kjæresten din, og jeg ville anmelde fyren for å forgripe seg på seg på deg når du sier at du var bevisstløs og ikke kunne gjøre motstand.

Skrevet

Jeg er så kvalm og vil helst bare glemme dette som skjedde.. Jeg har bestilt time hos legen for å sjekke meg nå og tatt en angrepille og har ikke snakket med han fyren, jeg vil bare glemme dette :( Jeg orker ikke å ødlegge forholdet mitt eller gå igjennom noe helvete.. Ja dere kan tro hva dere vil om jeg gjorde det med vilje eller ikke, jeg har ingen grunn og hadde aldri hatt sex med en annen fyr for jeg elsker kjæresten min mer enn noe annet på jord..

Skrevet

Hun kan faktisk ha FRIVILLIG sex under en "blackout"... Det vil være glemt/fortrengt dagen derpå..

Så dere skal være litt forsiktige med å rope voldtekt!

Skrevet

Er en dame sååå full, at hun verken merker at de har seg eller husker det etterpå, vil jeg si det nærmer seg likskjending. Syns HI skal ta blodprøve også, og sjekke for alle kjente former for partydop.

Skrevet

Hvis det skjedde i helgen så er dopen sannsynligvis allerede ut av kroppen.

Skrevet

Du ble voldtatt.

Jeg håper at du ikke har vasket klærene/undertøyet du hadde på. Dette må brukes som bevis.

Skrevet

ÅÅÅÅ, jeg blir så provosert!! Selv om jenta ikke husker noe, så betyr ikke det at hun ble voldtatt!!

Skrevet

Slutt å kalle det voldtekt, alle dere dramaqueens som mener at en full mann ikke kan ha sex med en full dame uten at han må ha voldtatt henne. HI har blitt full, gjort noe hun ikke husker. Bare hold tett ovenfor kjæresten, ingen vits i å såre ham med en fylleepisode du ikke husker og ikke kommer til å gjenta.

Skrevet

Likskjending?? Og jeg som mente det var drøyt å kalle det voldtekt.

Er det noe rart at reelle ofre for voldtekt ikke blir trodd når så mange kjærringer oppfordrer til å kalle det voldtekt når dama var for full til å huske det??

Skrevet

At hun ikke husker noe, betyr at hun ikke var i stand til å si ja til sex.

Skrevet

Veldig enig med de somsier man ikke bare kan si det er voldtekt. Hvis en drita dame har sex så er det ikke dermed sagt at det er voldtekt.

Som flere sier man kan være så full at mann dagen der på ikke husker noe, men likevell være helt med på det i gjerningsøyeblikket.

Kanskje var mannen hi hadde sex med like full eller fullere enn henne, selv om han husker. I så fall kan jo hi være voldtektsforbryteren og ikke offeret. Kanskje mannen la seg ved siden av hi for å sove for så å bli overfalt av ei gal full dame.

Det jeg vil frem til er; Hvem vet??

Hadde jeg vært deg hi så hade jeg sett på det som en superdum glipp som dere er like delaktige i begge to. Om du forteller det til kjæresten må du nesten komme frem til selv. Dersom du forteller kan du ødelegge forholdet eller dere kan klare å komme igjenom det. Dersom du ikke forteller må du leve med en svart samvittighet og du risikerer at det dukker opp på et senere tidspunkt og i så fall forsvinner vel all tillitt.

Skrevet

Å den linken var godt for?? Der blir det ord mot ord! Og HI har vel ikke selv sagt at hun er blitt voldtatt?!

En skrev lenger opp her "tenk om det er HI som har utfør voldtekten, og det var han som var så full"- Hallo?? En ting er vel greit bevist- apedrita mannfolk får den ikke opp!!

Og dessuten, denna typen HI prater om sier jo han husker alt som skjedde, at de hadde liggi sammen på sofaen, det ene førte til det andre- og de hadde sex..da sier det seg vel selv at han ikke var like full som HI, og burde ikke ha sagt ja om det var hun som tok initiativet-og i alle fall ikke prøvd seg på henne!?

En annen ting man må ta i betrakning : HI- har du ofte blackouts når du drikker?? Husker du noe fra resten av kvelden? Jeg vet i allefall at jeg har blitt rimelig kanakas et par ganger, men jeg har alltid huska når jeg har hatt sex, og man kjenner det vel dagen etterpå også?-særlig hvis typen har vært i utlandet i mange mnd, og hi ikke har hatt sex ellers mens kjæresten er borte?

Nei.-den med at man kan ha sex, uten å ha noe formening om at det har skjedd-da har man blitt utnytta på en veldig stygg måte! Dere som sier det ikke er voldtekt- hva ville dere sagt hvis det var f.eks datteren deres dette hadde skjedd med??

Nei, æsj- mannfolk (eller kvinner for den saks skyld) som har sex med sååå drita mennesker- kall det hva man vil- RIKTIG er det i allefall IKKE!!

Skrevet

Jeg tror ikke at du har blitt voldtatt fordi han sa det faktisk til deg, at dere hadde hatt sex. Så da regner jeg med at du var ganske villig den kvelden.

Ingen som voldtar en person sier ifra om dette i etterkant!!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Det kan få ganske fatale konsekvenser, for begge parter, dersom en roper voldtekt uten at man er sikker. Selv om hun var dritings, kan hun ha vært med på akten. Hva vet vi? Han hun hadde sex med var kanskje like dritings? Tviler sterkt på at han hun hadde sex med først voldtok henne, og fortalte henne om det dagen derpå hvertfall!

HI: Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort i en slik situasjon. Kanskje prøvd å pratet med han fyren og prøvd å få utav han hva som egentlig skjedde? Kan jo være han utnyttet seg av situasjonen, og faktisk voldtok deg? MEN ikke anmeld han for det dersom du ikke vet, eller har VELDIG god grunn til å tro det.

Skrevet

Bare en kommentar til ei litt oppi her som skrev at det er bevist at fulle menn ikke får den opp... Hvor i huleste er det bevist??

Det er en kjensgjerning at ENKELTE menn får "potensproblemer" i fylla, men det gjelder langt fra alle !!

Min mann får f.x. ereksjon samme hvor full han måtte være. Vi har hatt sex 2 ganger som han ikke husker en dritt av... hehe..

(men han får ikke utløsning når han er full, kun ereksjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...