Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 De siste 4-5 ukene har jeg hatt kraftige smerter i kroppen. Spesielt i bena.(lår og legger). Det kan sammenlignes med voksesmerter. Jeg er 28 år, og ferdigvokst for lenge siden, så jeg vet jo at det ikke er det. Men kan ikke sammenligne det med noen annen type smerte. Jeg er ikke gravid. (men prøver da...), og ikke har jeg noen andre sykdommer heller. Det er veldig smertefult, værst om kvelden. Får "små-kramper" hele døgnet, så kroppen rykker til, og det er vondt som fy... Det kjennes ikke ut som det er muskelrelatert, men at det er selve bena (skjelettet). Noen som vet hva dette kan være? Skal til legen, men først om 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Det høres veldig ut sånn som jeg har det. Legene vet ikke hva som feiler meg men det har blitt snakket om både fibromyalgi/kroniske muskelsmertesyndrom, me osv. Jeg går til en flink fysioterapaut som har funnet masse muskelknuter i ryggen min. Nå hun klemmer påde så verker det ekstra i lårene og i leggene så jeg håper og tror kanskje at disse smerten kommer fra muskelknutene i ryggen. For da kan det jo fikses på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå