Gå til innhold

Hva slags fasiliteter får vi på føden på KK? (Ikke Storken desverre)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker mest på far jeg da...

Er det en sofa der eller må han bare regne med pinnestol/lenestol de timene vi oppholder oss på føden?

Har rommene på føden også badekar osv?

 

Er så redd for å havne på et klinisk sykehusrom med kun fødeseng med bøyler på og uten egent bad og badekar :(

jeg ønsker meg en naturlig fødsel om alt går bra, men jeg har hatt KS før så jeg får ikke lov å komme på Storken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte på et klinisk sykehusrom, lå å så bort på bøylestolen. Mannen fikk pinnestol. Ikke noe eget bad, doet var lenger borti gangen. Ikke noe luksus som badekar.

Kan ikke si at jeg led, eller har uopprettelige grusomme minner.

Man tenker lite på både mannens vel og ve, og om det står friske blomster på bordet når du peiver etter smertelindring.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå på føden for 2 år siden. Rommet var passe stort og det stod en stressless der som mannen satt i. Synes ikke det var gale der i det hele tatt. Toalett var det der også. Men badekar var det ikke. Bdekaret var på et annet rom, så bade får du om du ønsker. Jeg kommer til å velge føden neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter da i blomster hehe

Tenkte mer på hva slags møbler og som du sier toalett, bad osv jeg da...

 

Uff håper jeg slipper et sånnt rom du beskriver... er jo noen timer det er snakk om her da...

Er det kun sykehusseng? eller har de en sånn vanlig seng også, så mannen også kan evetuellt legge seg nedpå om han trenger det, for ikke å snakke om etter selve fødselen... er jo ikke så stas å tilbringe timene sammen etterpå med den lille om han bare får en pinnestol å sitte på :(

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ihvertfall en flott fødestue med badekar. Der fikk jeg sistemann nemlig.

 

På den andre fødestua vi var, var det ikke do/dusj - men stressless til far var det på begge steder.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pusset jo opp for noen år siden, så alle fødestuene skal ha eget bad. Om det er badekar på alle vet jeg ikke. Jeg hadde det hvert fall på det rommet jeg var. Vanlig seng og lenestol var det også. Syns det var fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da er det muligheter da... Håper jeg ikke kommer midt et rush...

Riktig at de har pusset opp, men de er ikke ferdige med opp-pussingen - stans av midlene nemlig, så en del av de gamle rommene er fortsatt intakte desverre :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...