Gå til innhold

hmmm lurer litt å trenger noen svar..:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg sluttet på p-pilla i oktober. jeg slutta rett for jeg skulle ha EL. tror jeg.. hehe. jeg skulle ha mensen nå på fredag men den har ikke kommet.. kan jeg være gravid eller er det bare litt kluss sia jeg har slutta? :) håper jo på det første da:) håper på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, når man går på piller har man ikke EL. Som oftest vil man derfor når man slutter på piller få en blødning før EL. Og de fleste som slutter på piller får da blødningen ganske kjapt (etter en dag eller to) etter pilleslutt. Dette er den blødningen som kommer mellom pillebrett eller når man tar de pillene som ikke har virkning. Etter denne blødningen vil det gå 14 dager før man har EL. Man KAN få EL uten blødning først, men uten blødning har man ingen mulighet til å finne ut når EL har vært, med mindre man har testet med EL-tester.

 

Det vil altså si at tja, nei kanskje. Men du får ingen sikre svar før du har enten testet klart positivt eller fått mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du selv skriver, kan det både være at du er gravid, eller at det er kluss siden du har sluttet på pilla. Eneste "løsningen" er og ta en test :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...