Gå til innhold

Flere med merkbar mage??


karolineb

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om det er flere her inne som allerede har en merkbar mage?? jeg er 5+4 i dag og er skikkelig oppblåst, vi har tenkt å vente til jul med å fortelle det til noen, men det spørs veldig med denne magen:) Har desverre allerede symptomer på bekkenløsning, er kvalm, og veldig ømme bryster...men jeg vet jo at alt er verdt det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja..

Jeg er oppblåst da,så får litt mage av det "dessverre".

 

Er ikke noe jeg vil folk skal vite om enda..

Og om dette svangerskapet går bra så har ikke jeg lyst til å si det til noen før om 3mnd.

 

Jeg er 5+5 på vei <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt det ikke bare er meg ;)

ganske så oppblåst altså, jobber i barnehage og er tilhenger av vide joggeklær på jobb på grunn av jeg sitter halve dagen på gulvet, eller bøyer meg ;) hehe er en fordel det nå iallefall!!!

er 5+3 på vei idag og klarer kun å gå i mine cubus joggebukser med bred strikk i livet, alt annet klemmer og gjør at jeg får vondt!!! til og med tights!!!!

 

så magen er nok hakket større ja!!! er ikke noe krise for meg sånn om folk finner det ut kommer nok til å si det til de nærmeste i uke 7-8 uansett, og de jeg jobber med vet det allerede pga jeg blir så vond i magen/ryggen når jeg er oppblåst å må sitte ned av og til....

 

hadde en sa i sommer så alle vet vi prøver på ny, så da gidder jeg stresse, er verdens dårligste løgner, sist ble jeg "busta" samme dagen som jeg fant det ut selv!!!!!! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått mage enda:P men det er vel normalt når jeg hadde el 29/30 da:) men har tenkt å vente med å fortelle det til andre til jul:) gi et kort med bestemor, bestefar til både svigerforelde og til mammaen min og stefaren min. og til søsteren min og til veninna mi som blir filletante:)

gleder meg til om 8-10 dager da jeg skal teste, har IKM 12. eller 13.:D

nå føler jeg meg bare oppblåst og små trett, ellers små annpusten og blir lett varm og svetter, i dag fikk jeg gul aktig utflod ganske mye også(pleier ha hvit eller helt tørt etter el.) er dette noe symptomer:)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...