Gå til innhold

innlagt dren, materialkostnader ved operasjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste har fått dren, og nå dumpet det ned giro på 175 kr. 75 kr i materialkostnader, og 100 kr i utlegg. Noen som vet hva utlegg er?? Og der det vanlig med slike kostnader i forbindelse med operasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen i dag som vi svare meg??

Skrevet

Jeg vet ikke hva utlegg er men vi betalte det samme når eldste her la inn dren.Begge gangene:-)

Skrevet

er visst helt vanlig. vi har fått reininger helt ned på 25 kr for matrialkostnader o.l tidligere. blir jo litt forundret da, når jeg får giro på 25 kr + 50 i fakturagebyr..

Vel nå har jeg alltid med kort å betale med (de tar vist ikke i mot klingende mynt lenger?) så slipper jeg å betale 50 kr ekstra for faktura;-)

Skrevet

men de informerte ikke et eneste ord om at vi skulle betale noe, ingen av de 4 personene vi var i kontakt med. Blir litt oppgitt når det er slik. Klart jeg kan betale, men som du sier, greit å bare betale med kort, og bli ferdig, de får inn mer da, enn når de må sende ut giro.

Skrevet

Materialkostnader er kostnader type bandasjer etc., slikt som ikke dekkes fra folketrygden. Helt vanlig å betale slikt ved dagkirurgiske inngrep (det ironiske er jo at det må man ikke hvis man er innlagt, siden sykehusinnleggelse med behandling er gratis i Norge).

Men det vanlige er jo at man får mulighet til å betale med kort der og da, for å slippe fakturagebyr.

Skrevet

ja, det er liksom det jeg mener, at de ville jo fått mer penger inn om jeg kunne betalt med kort der og da.

Skrevet

Hvis du lærer deg til å spørre om du skal betale noe så slipper du slike "overraskelser".

man kan aldri regne med at noe er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...