Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Det kommer vel ann på par til par det da hva man er enig om at er greit. Noen har åpne forhold og syntes det er greit at partneren har sex med andre. Da er jo ikke det utroskap. Noen menn syntes for eksempel at om dama har sex med annen dame så er det greit, da er jo ikke det utroskap i det forholdet. For min del er flørting med seksuelle hentydninger, berøring og allt mer en det utroskap. Det man kan si til partneren sin uten at han/hun reagerer på det og syntes det er greit er ikke utroskap. Må man gå bak ryggen på partneren å holde på i det skjulte er det utroskap.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Det må jo være opp til det enkelte par å vurdere. Er man enige om at det å pule andre er helt ok, så er det jo det da, og man er derfor ikke utro om man gjør det. I mitt ekteskap derimot, går grensen lenge før det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 For meg er det utroskap hvis en av partene deler noe som helst privat med en utenforstående, som burde vært holdt mellom de to. Det er fullt mulig å være følelsesmessig utro også. Heldigvis er jeg og mannen på bølgelengde der og vi trenger ikke bekymre oss for noe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Enig med siste taler. Og dersom vedkommende velger å holde det skjult, så er det jo nettopp fordi han / hun VET inni seg at dette er over grensen. Så hva man egentlig gjør eller ikke gjør, sånn rent konkret, er da uvesentlig. Har f eks hørt om en fyr som skulle vurdere om kona var utro ved å finne ut HVOR mange centimeter av elskerens penis som var inne i skjeden hennes! Som om 2 eller 10 cm var to forskjellige ting, for meg er det jo utroskap begge deler. Eller han typen som ikke syntes han hadde bedratt kjæresten, han hadde ligget med en dame uten å få orgasme, da gjelds det visst ikke, syns han... Venninna mi hadde en type som bodde langt unna, og var interessert i en i nabolaget. da hun fikk sjans på ham, tillot hun seg å gi ham en blowjob, for det var ikke utroskap i hennes bok. Alle disse eksemplene blir for meg noen merkelige grenseoppganger. For ingen av dem ville vel ha gjort dette om partneren var til stede???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Om du føler du har sakt eller gjort noe du ikke ville sakt eller gjort i samme rom som kjæresten, så er det utroskap. Om du føler du må skjule noe er det utroskap. Om du ville reagert om kjæresten hadde gjort eller sakt det samme, så er det utroskap. Er det så vanskelig da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå