Gå til innhold

Mener du at dette er utroskap??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen var vekkreist, og jeg hadde vert på byn. På bussen på vei hjem fra byn traff jeg naboen, han bor hjemme hos foreldrene sine og er 5 år yngre enn meg. Han ble med hjem, og vio satt hjemme hos meg og snakket. Han sa han syntes jeg var fin, holdt meg i hendene, og vi så hverandre dypt og lenge i øynene. Det var ikke mye fysisk kontakt, men det blikket var veldig intenst.

 

Jeg har fortalt min kjære at han var på besøk, og det syntes han var helt ok. Men har ikke fortalt noe mer.

Jeg har varme følelser for mannen min, og er 100% sikker på at han er min store kjærlighet.. Men jeg ble så smigret da nabogutten som er såpass mye yngre syntes jeg var attraktiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor har du ikke fortalt at han holdt deg i hendene, sa du var fin, at du ble smigret av det og at dere stirret hverandre intenst og lenge i øynene? fordi du har gått over en grense?

 

hva hadde følt om mannen din hadde gjort dette med nabodama mens du var bortreist? hadde du følt han hadde gått over grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap er det ikke, men jeg hadde nok ikke sittet og holdt hender og glodd intenst på naboen uansett. Om jeg hadde blitt aldri så smigret hadde jeg nok satt en stopper for det hele ved å takke for komplimentet og så informert at jeg er godt gift og har det fint som jeg har det.

 

Når det er sagt så hadde jeg heller ikke tatt med meg naboen hjem på den måten, på et slikt tidspunkt. Bygdesnakket blir jo ikke akkurat lite av det, utroskap eller ei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Nei greit er det alldeles ikke, jeg hadde jo blitt fly forbanna hvis det var mannen min med en nabo, huff!

Det er ingen følelser inni bildet for min del for han ehr naboen, men jeg syns bare det var så utolig skjønt å føle meg attraktiv på den måten :)

Er vel kanskje litt sånn når man er blitt mamma, at det er ektra godt med litt anerkjennelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville kalt det utroskap, men så lenge du ikke kan fortelle mannen din om det har du gått over grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du snur på det: Hvordan hadde du likt at din mann gjorde slikt med ei ung dame??

 

Jeg kan iallefall si at jeg hadde blitt mildt sagt forbanna og veldig såret om min mann hadde gjort noe slikt. Utroskap er det ikke, men du har gått langt over grensen mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt alt til mannen. At vi hadde det moro go mimret sammen, så han ble med inn..Også viste det seg at han var betatt av meg, og at jeg ble veldig smigret og litt "tatt i øyeblikket", men at ikke noe mer intimt enn at han tok hånda mi skjedde:o)

 

Jeg tror min mann hadde syntes det var litt fint og ha en kone som er attraktiv for andre,- særlig yngre menn:o) Ikke at han er så veldig opphengt i å ha den peneste dama(da hadde han ikke valg meg, for å si det sånn), men jeg vet at han blir veldig stolt når jeg får ros for utseende (for ting jeg har gjort også, selvsagt) og liker at andre misunner han meg, på en måte....De skulle bare visst hvor slitsomt det ER og ha meg som dame :o) He-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI fortalt om den lille betroelsen! Det er jo utrolig dårlig gjort overfor nabogutten som ble tatt av øyeblikket. Tør ikke tenke på hvor forbannet/nedlatende min mann hadde blitt overfor den stakkars unggutten :-D Dette truer ikke ekteskapet, du har ikke gjort noe galt, og kan gå inn i din personlige indre minnebok som et rørende øyeblikk der du fikk en liten boost. La nå for guds skyld mannen din slippe å lure på om det skjedde noe mer der inne når først isen var brutt! Og ikke inviter med gutter hjem når mannen din er borte mer... Hadde nok blitt ganske oppgitt på mannen min om han hadde oppført seg sånn. men mest fordi det er skikkelig upassende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke utroskap men om du ikke kan si 100% som det var til mannen din så syntes jeg du skal ungå mer kontakt med denne personen.

Det er jo tydeligvis at du føler at det du har gjort er litt galt ellers hadde du ikke hatt problemer med å fortell resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...