Gå til innhold

Jeg har lyst på et vinterbarn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje november-/tidlig desemberbarn. Noen som har det og kan fortelle meg litt om hvordan det var og få en baby så kort tid før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mer fokus på å få barna mine tidlig på året slik at de har best mulig grunnlag for skolestart etc. Får ikke mer vinterbarn enn januarbarn:)

 

- i forhold til barnehageplass her i byen er det også en enorm fordel å være født tidlig på året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, men jeg er selv vinterbarn - født i desember - og vil for alt i verden prøve å unngå det samme for mine barn. Det er kjipt å være født sent på året, du er alltid yngst og må begynne et helt år tidligere på skolen enn de som er født på begynnelsen av året.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er født tidlig i desmeber, var litt komlikasjoner i forb. med fødsel så husker at den jula var innmari slitosm. Alle forventet at vi skulle komme i alle juleselskaper med hele slekta tilstede slik at alle skulle få se den lille. Han var bare 2 uker, jeg hadde ikke kommet ordentlig igang med amming, var sliten og ja... Huff, nei det var en slitsom jul.. Ellers var det så kaldt, kaldere enn -20 i over en måned etter at vi kom hjem, slik at det tok lang tid før vi kom oss ut på trilletur..

 

Mitt andrebarn er født i slutten av februar, en roligere tid (ikke jul) og våren var like om hjørnet. Det var bedre etter min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin på julaften, fødte 8 januar er så glad for det.

Syns det er bedre å begynne på skolen når han er 6.5 enn 5.5år.

 

Husker jeg som liten var så sint på min mor for jeg syns min bursdag var så nære jul, og jeg har bursdag i begynnelsen av oktober.

Skulle aldri få barn tett oppunder jul, men slik ble jo ikke livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...