Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Vi gikk fra hverandre i sommer fordi han var utro i 8 mnd frem til jeg var 5 mnd gravid med barnet vårt. Jeg prøvde å tilgi og trykke ned følelsene mine for å få det til å gå siden vi hadde et lite barn og jeg var så glad i han. Det gikk ikke og vi gikk fra hverandre. Han sier til alle vennene sine, familien sin og min osv at han er så lei seg og vil ha meg tilbake. Alle disse menneskene kommer og sier til meg at han er knust. Det er jeg selv og kunne ønske vi klarte det. Så jeg har spurt han mange ganger den siste uka om vi skal prøve å få det til. Men han vil ikke ha meg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Hvorfor i alle dager vil du ha ham?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Han sier dette til familien sin fordi han ikke vil være den store stygge ulven i bruddet men et offer og vil at de skal syntes synd på han. Om han har sagt nei en gang så gi deg med å spørre. Skulle dere prøve igjen er det vel han som skal krype ikke du det er tross allt han som har vært utro og ikke en gang men i 8 mnd. Han er helt klart ikke noe å spare på så øk heller selvfølelsen din og se at du er verdt en som er mye bedre en denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Der er til det beste! Du ser det ikke nå, men la det synke inn, så ser du ting litt klarere.. At han er "lei seg" er bare for å få sympati. Fortell venner og familie hvilken utro dritt han er, så skal du se hvor sympatien havner.. Han virker helt skrudd.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Godt spørsmål... Jeg syns det er grusomt at barnet mitt ikke får vokse opp i et hjem med både mamma og pappa. Og helt frem til alle kom og sa til meg at han var så lei seg og ville ha meg tilbake, hadde jeg det klart for meg at jeg ikke ville ha han. Men da jeg fikk høre fra alle at han hadde det slik, ble alt annerledes. Jeg var da så dum at jeg trodde at han hadde åpnet øynene sine og funnet ut at han virkelig ville dette. Men til meg sier han at han er ferdig med meg, ikke vil prøve og har gått videre med livet sitt. Så jeg tenker bare "hva faen"??? Hvorfor flyr han rundt og sier til alle vi kjenner at han er så lei seg da? For å få medlidenhet? Alle rundt oss kommer jo til meg som store spørsmålstegn - de skjønner ikke hvorfor jeg ikke vil ta han tilbake...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Så du tror barna dine har det bedre i et hjem der pappa er slem med mamma og mamma er lei seg fordi hun blir behandlet som dritt og en dørmatte? Lykke til, du.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Nei, selvsagt tror jeg ikke det. Hvorfor tror du jeg gjorde det slutt med han? Jeg ble bare vinglete fordi han har gitt uttrykk til alle rundt oss av at han er så lei seg... Møkkamann...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Du må jo tro det siden du er lei deg for at han ikke vil ha deg. Hadde jeg rota meg borti en sånn idiot, hadde jeg bare vært glad til for å få slippe ham.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Jeg er redd de fleste her har rett kjære du vet at det er vondt om du virkelig elsker han. men dette er ikke bra for verken deg eller barn.. Fortell familien din hva som egentlig foregår, og ikke tenk på hva de sier, du må tenke på degselv og barnet. Det vil være vondt å gi slipp, men det er vel til det beste, synes du ikke? klem til deg. dette får du til
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Han høyres ut som ein sleiping som er ute og fiskar etter sympati frå familie og vener, og ikkje vil stå fram som den drittsekken han eigentleg er, men legg skulda over på deg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Gjør deg selv en tjenteste neste gang noen forteller deg at han er så lei seg , forteller du at du syntes det er rart for du har gitt han flere sjangser til å prøve å finneut av dette og han til deg sier at han er ferdig med deg og ikke vil prøve igjen. Og samtidig sleng med at om han elsker deg så mye så hadde han vel ikke vært utro og ihvertfall ikke i 8 mnd. Da vil nok folk se hvordan han faktisk er.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #12 Skrevet 1. november 2010 Nettopp, enig med 14.57, og vil gjerne minne HI om at hun ikke har taushetsplikt. HI: Neste gang noen sier det er synd på ham, får du heller si som sant er, at det er mer synd på deg; for du tilga utroskap i månedsvis, og fikk lite ut av det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #13 Skrevet 1. november 2010 Den taktikken dere foreslår er den jeg har brukt og kommer til å fronte enda mer fremover. Fikk vite i dag at han har holdt på med ei venninne av oss begge i to mnd nå... Så det var det siste jeg trengte for å få han helt ut av systemet mitt. Jeg gjorde det jo slutt fordi det ikke funket. Fordi han er en egoistisk feig drittsekk. Er det mulig sier jeg bare.... Men neste uke flytter jeg og barna inn i vår nye leilighet og vårt nye liv begynner og det blir godt det. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå