Gå til innhold

32 år og en liten sort kjole


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan en slank 32 åring gå i en liten sort kjole på julebord? Kjolen er ganske så kort, ikke tettsittende, men har masse rysjer nedover liksom, lag på lag med tyll......skjønner? Den er rimelig utringet, og jeg er da slank, men med c-cup i bh-str. Følte meg veldig fin, men vil ikke bli for sexy heller da. Så spm er da, er det bare i 20-årene man kan bruke minikjoler? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gå sånn du, til stor glede for alle mannlige kolleger. Jeg kjenner flere menn som gjerne så at flest mulig damer gikk kledd ganske utfordrende, spesielt hvis de er seksuelt attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe......hvordan skal jeg tolke det svaret da? ;) Er mannen sine kolleger, mannen min skal få se kjolen på i kveld, så får han være med å bestemme om det blir for sexy. Ingenting galt i å være kledd sexy, men jeg vil ikke være vulgær heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....hvis jeg bøyer meg langt fram så vil det kanskje spille en rolle hvilken truse jeg har, men har ingen planer om å bøye med så mye framover da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge mannen din er med, så syns jeg at det er en helt topp kjole å bruke :D Min samboer er ikke så glad for at jeg bruker sånt på julebord uten han, men når han selv er med så vil han jo vise frem hvor fin dame han har ;) Go for it! Du ser sikkert råflott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kropp til den, kan du gå i den.. Sexy er bra, vulgært er ikke bra.. det er mye værre med de som absolutt ikke kan "pull off" en sånn kjole, men likevel presser seg inn i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hvis den er feil, bør jeg legge om partystilen snarest!

Tenker liksom at det er greit med kort kjole, stor utringning ELLER bar rygg i vår alder. Men bare en av gangen. Og selvsagt når vi har kropp til det ;-)

Hilsen en på 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bruke en kjole fra samme nettside. Side 1, kjole nr 5, bare at min er i svart ikke grønn :) Er 24 år, slank og har en liten C-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du da! Den var da kjempefin :) Men jeg hadde gått for en sort tett strømpebukse for å ikke virke alt for naken - spesielt nå i nov/des....

 

Hilsen 28-åring som ikke har tenkt å slutte å kle seg i fine kjoler når hun blir 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det.. men nå veier jeg i overkant av 100 kg og har bollelår og fotballlegger.. Så burka er kanskje å foretrekke..

 

Hilsen en som var 32 i fjor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, luksusproblem da! ;) Heldiggris! Tror mine vil se bra ut i den kjolen. Venter fortsatt på å få den i posten. Tok det lang tid etter bestilling for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...