Gå til innhold

Julegaver...


*Lissi*

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det? På min side av familien har vi pleid å kjøpe til ungene er komfirmert.

På sambo sin side har de ingen "regler". De er en ganske stor familie med mangen unger.

Nå har de eldste begynt å bli voksne og en av de har fått seg samboer. Jeg mener man ikke kan kjøpe i evigheter. De får så mangen presanger, at det er sjelden et takk å få...

Har gitt beskjed til sambo at den eldste kun får en "julehilsen" i år. Feks. en vinflaske.

Synes litt av meningen med julen blir borte når de har konkurranse om å få flest gaver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er så få, så her får alle gaver!

Hva med å heller kjøpe litt spleisegaver til de "store"?

Vi går ofte sammen og spleiser på noe litt ekstra som man vet at personen ønsker seg, men ikke har råd til/tar seg råd til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke holde på i evigheter. Vi har til og med kuttet ut broren til mannen min. Det var de selv som ble enige om det. Vi har begge par barn som heller får en ordentlig gave.

 

Om du skal gi gave til de store så synes jeg faktisk vin er en gave jeg da. Ikke nødvendigvis en julehilsen. Hva med heller å gi en symbolsk gave fra Kirkens nødhjelp eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...